Lite ledsamt...

Så tog en vecka slut... Vi har fått vara en stor och härlig familj med alla samlade, njutit varje dag men nu skulle Emilia och Abbe åka hem...Lite ledsamt är det allt! Vi har tur som får rå om Lisa och Oskar några dagar till.

Efter en ganska slapp dag i myskläder rullade vi iväg mot Umeå eftersom de skulle åka med ett flyg därifrån som går direkt till Göteborg. Smidigt!
 

Kort stopp i Bygdeå för årets långsammaste burgare som gemensam avslutningsmiddag kom vi fram i rätt tid då planet också var försenat!


Emilia fixade bagagetaggar!


Och boardingkort! Nu tror ni kanske att vi aldrig varit på en flygplats tidigare (haha!) men jag ville ta så många bilder som möjligt för att få njuta av finingarna än en gång ikväll när jag bloggar... Mammahjärtat...


Ja, hönsmamman ryckte också in... Jag kan inte hålla mig även om jag inte behövs! 

Älskade Emilia! Jag vet att det nästan är ännu svårare för henne att lämna alla vänner och familjen och åka tillbaka till Göteborg - men det är fan inte lätt för oss heller! Jag saknar dig varje dag gumman! 


Maken med våra fantastiska ungdomar! Vi är rika som har dessa skatter i våra liv! Om jag tog någon selfie?


Ja, jag tar alla chanser att få synas med den här skönheten... Gullfia! 

Åkte hem lite sorgsna, svängde in hos farfars för en kopp kaffe och hann inte ens hem till stan förrän det kom ett mess att de satt i en taxi på väg hem från Landvetter. Det går snabbt när man får åka direkt! 

Väl hemma kastades vi ett antal år tillbaka. Förutom doften av nybryggt kaffe så var det välbekanta ljud som strömmade ut från Oskars rum:


Nintendo! Typ 8-bitars? Eller något åt det hållet. Old school är det i alla fall och till detta mycket skratt från tre välbekanta röster:

Oskar med gamla kompisarna Dante och Adam! Kändes tryggt!

Nu ska vi se ett par missade avsnitt av På Spåret, landa i sängen och hoppas att vi får vakna imorrn och se att alla är tillbaka i huset igen... Puh! Tur att vi ska samlas i januari igen! Längtar redan men är oerhört glad över de fina dagar vi fått tillsammans! Guld värt!