Ingen bloggdisciplin...

Håller på att tackla av... Igår var jag aldrig inne på bloggen. Nu tror ju jag att mina läsare klarar sig alldeles utmärkt ändå! Ni är ju bara bäst!
 
Igår blev det full rulle med repjobb och sedan iväg till mamma och pappa, sätta upp julgardiner (syrran har gjort resten) och åka på OBS för att äta lunch med dem, träffa folk och handla mat. Det blir en utflykt på drygt tre timmar trots att man tycker att man snabbar sig. 
 
Avslutade dagen med yoga med bästa Anki och sedan möte med ljudteknikerna och genomgång av White Christmas. Allt gick väl inte vår väg och fortfarande kan det vara knepigt med övergången mellan PC och Mac trots att jag ju tycker att tekniken borde gå framåt (snabbare än oss!). Somnade i alla fall med texten i handen och som en stock hela natten. Alltid något!
 
Just hemkommen från möte med Marknadschefen på teatern har jag slängt i mig mer kaffe och goda saffransskorpor... Inväntar Åsa som är på väg från Piteå och ser att vi har fått tillökning i familjen:
 
Lisa Larssons katter har blivit tre - varav en mjuk!
 
På tal om familjen så är Emilia och Abbe bokade hem till jul! Såååååå roligt! Nu mer jobb!