Det blir nog bra!

Det mesta löser sig! Har haft en sån känsla idag och kanske beror det på att jag somnade om igen... Haha! Nja, jag kollade också min nya leksak, träningsarmbandet som registrerar allt, att min djupsömn är bäst på morgonen - så min känsla av att vara utvilad är nog korrekt.

Vi var också lite förundrade över hur tyst det var här hemma... Första morgonen på tio dagar utan några barn i huset... Det är märkligt hur snabbt man vänjer om sig. Det som hela hösten varit normalt känns nu lite tomt. Men Oskar och Lisa, som rättvist alternerar sovplats mellan bådas föräldrahem, kommer nog hit fler dagar och imorrn ska vi fira att Oskar blir 26! Helt otroligt vad tiden går! 

För att vakna ordentligt (jag) så tog vi en promenad i det vackra och kyliga vintervädret. Den här tiden på året får jag verkligen passa på med uppstigningen så att jag inte missar solen... Haha!
 

Den var påväg ned igen men lyste som guld längst bort i skogen.

Och i rönnarna hängde det små bakelser...
 

Vackert!


Det gäller att passa på att njuta av varje ögonblick!


Vackrast!


Och här lyckades den kika fram mellan två stammar. 


Guld igen!


När vi gick tillbaka hem var det månen som följde oss.


Maken - pigg och rask!


Om man ser sig omkring så är varje del av skogen och tomten en liten tavla.


Frost och snö på en blomlåda kan bli ett konstverk.

Och sommarens positiva text lyser igenom frosten.
 
Härlig dag som fortsatte inomhus med tvätt, stök, gratäng av den återstående skinkan och bakning av Falska Kongresser - favoritkakorna till morgondagens fika! Nu sjunger Björn Skifs i bakgrunden och TV visar den otroligt fina konserten som jag såg i Umeå i augusti. Bara att njuta vidare. Det mesta löser sig!