Mycket kärlek idag!

En härlig och alldeles lugn dag med lite aktivitet och mycket kärlek! Det är heeeeeelt underbart att få ha ungdomarna hemma! Finns inget bättre! <3 

Och när barnen är hemma så dyker det gärna upp fler finingar som vill träffas! Idag hade vi turen att få vara samlingsplats för Emilias tjejgäng som dök upp för att fika och träffas och mysa med Saras lilla nytillskott Ella!
 

Underbara tjejer och glada miner! Så roligt att få träffa er allihopa! 


Emilia njöt av att få ha bästa vännerna runt bordet! 
 

Och här promotar hon kompisen Emelie som ska söka jobb! Och jag kan intyga att den som anställer henne kommer att få mycket för pengarna!

Men det var ju en annan tjej som drog till sig mest uppmärksamhet idag:
 

Sara och Dannes lilla söting Ella! Ett charmtroll som här får hjälp av Amanda att stå upp för att testa sina nya "Uggs" som hon fått i present! Jodå, riktigt fårskinn kommer att hålla henne varm om fötterna i vinter! 

Efter lite lunch och många skratt senare var det dags för maken att åka iväg på första jobbskiftet efter semestern. Tråkigt, men nödvändigt. Jag drog vinstlotten idag och förberedde middag för den här underbara kvartetten:


Kärlekarna! Jag bad om en gruppbild utomhus sedan Oskar och Lisa anlänt från Luleå och av någon anledning fick de med sig en diskborste som vi använt för att tvätta fälgarna... Haha! Så galet glada och fina!


Och för att få en bild att skicka till mormor och farmor så gjorde de en mer ordinär uppställning. Fortfarande lika söta och jag blir alldeles varm i hjärtat av att se dem! Känner mig oändligt rik!


Middag med västerbottensöverbakt torskrygg och sedan dessert med vaniljkesella och bär PLUS helt sjukt goda kakor som Lisa bakat och hade med sig! Tack! Helt livsfarliga för en som ska sluta äta socker igen... Haha!


Gött som tusan! Emilia drog sedan igång lite kortspel och vi körde en omgång plump.


Koncentrerat spel... Eller "skulle vi inte ha sju kort?" Haha!


Många glada skratt vid bordet!


Och ännu fler skratt! Vi har glada barn och lika glada respektive! Nice!


Jag är väl inte direkt ledsen heller - och dessutom oerhört lätteggad och barnslig! När barnen drar igång blir det också galet kul!
 

Och galet fult! Haha! Det gick så bra för mig att jag blev utnämnd till "Dunderplumpen"... Ja, vad ska man säga...
 
Jag älskar er och tackar för en magisk kväll som nu avslutats med film och kvällsfika! Dags att sova lite och ladda om för morgondagen! Underbart att ha er hemma!