Sommarlängtan!

Det är väl inte så att det direkt har varit soligt och fint ute och att jag därför känner suget efter sommar och ledighet. Nej, snarare beror det på att jag ägnat den här dagen åt jobb och stääääääädning vilket var i allra högsta grad nödvändigt - men tyvärr ganska tråkigt! Haha! Ja, jag är nöjd med torkade golv och rena ytor men när jag nu satte mig vid datorn och började rensa gamla filer ramlade jag över så härliga och somriga bilder från semestern 2012. Åsså bilder på barna'... Man blir bara helt lycklig!
 
Därför får det här bli en längtan till sommaren! Vi gjorde många roliga saker det året!
 

I solen hos farfars strax innan vi åkte söderut!


Träffade Oskar i Stockholm och här sitter grabbarna i Globen och väntar på Paul Simon! Hade inte bokat biljett till Emilia eftersom vi inte trodde att hon skulle hinna. Det blev inte fel eftersom hon på frågan om hon ville se honom svarade: "Vem är Paul Simon?" Haha! (Nej, hon fattade när jag förklarade - men det lät roligt)


Vi stämde träff med Lisa och gick en skön shoppingtur!


Sedan iväg till Göteborg och några underbara dagar med Emilia! Här på Saltholmen!
 

Och här på väg tillbaka! "Pappa, kan du knyta mitt skosnöre?" "Ja, men jag kan bara knyta från ena hållet..." Haha! Vilket skönt skratt!


Sedan anslöt Oskar igen och här är vi på väg in på Ullevi för att se Bruce Springsteen! Vilka härliga upplevelser! Och att få göra dem tillsammans med barnen är dubbelt roligt!

Min glada, söta och knasiga familj! Älskar er! 

I år blir det väl en sväng söderut igen! Vi har ju av förklarlig anledning förälskat oss i Göteborg och kommer garanterat att åka dit några dagar - men jag hoppas också på aktiviteter tillsammans allihopa med Oskar, Lisa, Emilia och Abbe! Vi ska faktiskt försöka träffa de två senare hos Abbes familj i Kalmar också så det lär bli lite körning den här semestern!

Ja, nu ska jag sitta och sukta ett tag och återuppleva underbara minnen! Slocknade i soffan en stund under hockeyn så jag kanske får jobba en stund - eller dra igång mer städning om jag inte kan sova... Längtar i alla fall otroligt mycket efter sommar och värme! Kom nu!