Rester...

Har jobbat på idag och pendlat mellan två olika projekt. Eller kanske tre... typ. Har gått riktigt OK idag eftersom ett logistikproblem modell "major" löste sig! Så skönt! Hade annars varit tvungen att tänka om och kassera ett antal dagars jobb och goda idéer - inte kul. Men nu blev det bra till slut! Ja, en bra början alltså. Jag ska inte inbilla mig att jag är klar med nåt' än!
 
Ägnade också en stund åt att tömma min telefon på några hundra av de tusentals bilderna (måste uppdatera). Det är inte första gången jag gör detta och ändå använder jag ju kameran också - jämt... (Ja, jag sa det själv! Haha!) Bland de kasserade bilderna väljer jag idag att publicera lite rester... 

De första två bilderna låg efter varandra i telefonen så jag fick mig ett gott skratt!
 

Skrållan jagar en låtsasmus som hon fick! Hon blev helt galen av lycka!


Hahaha! Den här hoppiga älgen sprang framför sonen och hans kompisar när de körde hem från Hemavan tror jag. Till slut kom de i alla fall förbi. Undrar om den också fått en låtsasmus... Haha!

Annars hittade jag också mycket fula selfiesar (förvånade?) där jag tränar, klipper mig, ser glad ut, är på semester o s v... Mycket bortkastning blev det. Sen kom vi till "klokorden"... De dyker ju upp här och där och jag sparar för mycket...


Men den här var så bra! Haha!
 

Och det här är en favorit! Snobben är klockren!


No words needed!

Inte här heller! Haha!
 
Nej, nu ska jag lägga mig tidigt och ladda för en ny dag imorrn! Jag hann i alla fall köra ett pass Indoor Walking i afton och det var hur skönt som helst! Den här helgen är jag ledig och kanske kan det bli en löptur ute? Hoppas på bra väder och mycket energi! Har också hunnit med ett planeringsmöte ikväll, gjort en laddning köttfärsbiffar och nu är jag helt enkelt trött! Sov gott alla glada! Ses imorrn!