Passion!

 
Boka hump, kolla tider, meddela tekniker, mata katten, köpa teknikertröjor, dricka kaffe, beställa servering, få ett hjärtslag av missat polistillstånd, beställa 300 dynor från ikea, avboka hotellrum, boka nya hotellrum, stämma av ekonomi, korrekturläsa program, ändra antalet biljetter till premiären, diskutera byggtider, kolla flygtider, betala fakturor, leta kvitton, leta flygbiljetter på mailen, skriva fakturor, mata katten, dricka kaffe, skicka hotellistor, boka mat till premiärfest, kolla försäljningsrapporter, maila körerna, söka cateringfirmor, handla mat, beställa 4G-abonnemang och göra bilder! Min dag! Nog måste man väl vara rätt passionerad för att hålla på så här? Men det är ju bara för att jag älskar teater - och tror att det här kommer att bli såååååå fint!
 

Bastuträsk och Hollywood igen!


Med en tvist!


Spoken word!


Med en stjärna!


Fantastisk körsång!
 

Och magiska dansare!


Starkt!
 

Vackert!


Norrländskt hemtrevligt!


Och lika tjurskalligt!


Storebror!


Och vanligt folk!


Stora steg mot framgång!


In the navy?


Och min favoritkompositör i bild igen... Var det inte han eller fotografen Patrick Degerman så var det Mias hår... Haha! Men som helhet: Fantastiskt! Det är bra med föreställningsbilder när man är trött. Jag blir så glad och stolt över alla fina!
 
Ny dag och nytt drag imorrn! Samt lite polistillstånd! Nu sängen! Jag har ett passionerat förhållande även till den. Älskar ju att sova! Haha!