Jobb och jobb och drag!!!

Härlig dag även om jag varit lite trött och både startat tidigt och avslutat sent. Började med hämtning på flyget av tekniker och regissör, besök ute på bygget för att kolla upp en del saker och sedan hem för lite jobb ett par timmar senare.
 
Möten på teatern på eftermiddagen och hem för lite mat innan det var dags att åka på genomdrag ute på Kopparhallen! Om det betydde att jag missade tilldragelsen på torget?


Ja, typ... För det var i alla fall lugnt när jag passerade... 
 

Tur att jag hann se lite glädjeyra och stressade pressfotografer igår! Och att jag har ett spännande vardagsliv i alla fall!
 

Ja, på väg hem körde jag t ex om ett växthus... Haha! 

Samling på Kopparhallen! Det kommer att bli otroligt vackert det här!
 

Ikväll lyfter jag den här ytterst begåvade tjejen som jag numera kallar för "Modesty Blaise"; Mimi Märak, mästare på Spoken Words och en stjärna med stor utstrålning och starkt samhällsengagemang! På vattenflaskan står det "No mines in Jokkmokk!" Så kallad protestplacering!


Olle samlade alla och startade upp genomdraget som ju är det andra hittills med alla medverkande. Nej, vi saknade en idag också eftersom Ola Stinnerbom har blivit pappa! Tur att det kom lite sol till hans hemstad Karlstad idag!


Stiliserad scenografi skapar många miljöer. Här kom vi in mitt i en avverkning.


Och här ett ljusfenomen! Det blir fint!

Roligast ikväll var Cay Nyqvist som skrivit musiken. Han brydde sig inte om att det var fotogenomdrag utan traskade på för att kolla att kören kom in på rätt ställe och sjöng rätt stycken. Till vänster om honom gör Patrick Degerman allt han kan för att få fri sikt! Haha! 
 
Bra kväll med härliga insatser! Har massor med bilder men ingen ork så nu ska jag sooooooova som en stock! Bra jobbat alla!!!