Full dag!

Tidig start och sent avslut på den här dagen. Däremellan mycket av allt... Ja, jag har t o m hunnit känna mig låg och trött och sovit en timme i soffan - men nu är jag glad igen, och långt ifrån sömnig... Haha! 
 

Startade redan vid 8 imorse och anpassade mig till tiden för Produktionsmötet! Inte illa av en gammal sömngångare... Haha! Nu hade golvet också kommit på plats och det händer mycket! Kul!


Och regissören vandrade lite i bygget för att känna på. De längtar efter att komma och repetera på plats!


Den här miljön är lite svår att föreställa sig när man repar på ett plant golv...


Och jag vågade mig faktiskt upp på kullens allra högsta topp! Allt för att gratulera Anders som fyllde år igår och Jens som fyllde idag! Fina grabbar måste ju få uppskattning och sång! 


Här har ni hela den heta teknikerstaben! Att den är het förstår ni när ni ser brandsläckaren till vänster... Att de är oerhört professionella och lätta att ha göra med kan jag intyga många gånger om!!!

Drog sedan iväg in till stan för att möta upp pappa och mamma på lasarettet. Pappa hade återbesök idag för att få en ny spruta och det är skönt för dem att man dyker upp, följer med till apotek och mottagning. Dessutom måste någon pumpa däcken på rullstolarna... Lite tungjobbat med en stor pappa i men mamma slapp ju köra och då gick det bra.

Skjutsade dem sedan till syrran där vi skulle få en tidig lunch! Ja, jag bjöd in mig själv också... Vad gör man inte då hon bjuder på en kalasgod fiskgratäng? Haha!


Medan jag hämtade My på förskolan så hann mamma mysa med Max! Hon har verkligen längtat efter de yngsta barnbarnen och jag förstår henne! 


Och pappa hann överlämna kort och present till My som alldeles snart fyller fem år! Att börja med kalas redan nu är bara bra då man hinner rå om varandra lite mer! Fin bild på dem tycker jag!


Och fin bild på mamma också! Man ser att hon trivs!


Max är inte ens sju månader och en ganska stadig pjäs som helst vill stå och gå!


Idag var vi också de allra bästa vänner! Sköööönt! My greppade kameran. Hon är säker!


Och ett riktigt sockergryn! Att hämta henne på förskolan och se glädjen och känna kramarna är faktiskt helt magiskt! 


Max var också magisk idag! Så glad att man bara ville skratta med! 

Han surnade bara ihop när My fick dessert... Biskvier... Jag förstår honom! Men du har många desserter som väntar Max! Var så säker!
 
Underbart att få äta god mat och kramas lite! Åkte sedan hem för att jobba men kände mig plötsligt helt slut... Att ta hand om och samsas med åldrade föräldrar tar på krafterna så jag la mig i soffan och dånade av en stund. Sedan gick det bättre! Nu har jag jobbat hela kvällen, hunnit iväg på Lindex där jag trodde jag skulle köpa en blus på rea men kom hem med en bikini!! (Hur fanken gick det till? Haha!), fått besök av lillebror på kaffe, jagat resor och planerat turné. Inte lätt när alla ska flyga från olika orter och olika tider hela tiden... Men det går framåt och jag tycker fortfarande att det är oerhört stimulerande att organisera och styra det här projektet! Alla är dessutom oerhört trevliga!
 
Men nu organiserar jag mig själv i säng... Tack för en lång dag! Synd var det att jag inte hann med varken träning eller hälsogrupp idag - men det kommer nya dagar och imorrn ska jag träna igen!