Mera helg!

Ännu en underbar dag vid havet! Vilket ljuvligt väder! Men jag måste ju börja med att fortsätta där jag tog slut igår. Jag blev sååååå trött... Det kostar på att ha roligt!
 

Usel bild men efter träningspasset igår så hade Li köpt in frukter och bär till underbara smoothiesar! Hon hade också torkat lingon och blåbär och mixade helt fantastiska mellanmål!


Sedan delade vi ut presenter till våra värdinnor som har stugorna alldeles bredvid varandra (och därför fördelade övernattningsplatserna)! Får man stora paket från "Ingmar" så blir man glad - och det blev de också! "Gerbera" är en fantastisk serie!


Full fart i köket hela eftermiddagen - men vi turades om och nu är gänget som stod för salladen igång. Jag stod för fiskreceptet och Anki köttet och så hjälptes vi åt. Det går fort och blir enkelt om man är 15 glada kvinnor i samma stuga!


Vi hann också mysa lite och här får Anki nödvändig massage för sina ömma punkter!


Karin och Maggan tog plats i soffan och hann surra lite och skriva frågor till den runda vi skulle ha senare på kvällen.


Förrättsdags med rökta räkor från Bjuröklubb, hembakt bröd och limeaioli! Så smarrigt! 


Allt gick bra förutom att jag stötte till benet på bordet så att jag spillde ut andras dryck... Tre gånger... Var tvungen att lugna ned mig med lite rökning:


Nej, ingen fara på taket! Rökte bara räkor... Haha!


Dags för varmrättsbuffé! Så mycket goooood mat!

Och sedan fortsatte ju kvällen med mys och skratt och bastu innan vi kom oss i säng. Vi gjorde också lappar med frågor som vi la i en burk där vi ville veta mer om andras barndomsminnen, högtidsstunder, drömmar e t c. Man gick runt, turades om att dra en lapp och svara på frågan. Kul!


Och efter en kort men god natt så vaknade vi till detta ljuuuuvliga väder! Anki inledde med att hålla ett stretchpass med oss...


...och Anita fortsatte med härlig Qigong! Underbart sätt att väcka kroppen!


Anita valde att väcka den ordentligt med ett dopp i havet efteråt men jag passade...


Det var nämligen hög tid för frukost! Och vilken frukost sen! Wow!


Här har ni våra värdinnor igen bakom glas med frukter och annat gott!


Karin fixade och stod i och hon och Lisbeth hade förberett det här på allra bästa sätt! Tack!


Grekisk yoghurt, frön, honung, lingonsylt med vanilj, brieost, skinka, ägg, hembakt bröd, grönsaker, frukter och kaffe... Kan det bli så mycket bättre? Ja, jag har ju de senaste veckorna verkligen fått frossa i underbara frukostar - både i Antibes och här!


Den här frukostmiljön är dock svårslagen! Varmt, soligt och utesittning i kortärmat 15 september! Helt magiskt!

Nu är jag hemma igen och ska jobba en stund men var tvungen att lägga mig och sova en timme innan jag kunde fortsätta. Det tar på krafterna att sköta om sin hälsa... Haha! Men det var det verkligen värt! Tack hela KASAM-gänget för en helt fantastisk helg! Jag har bara njutit!