Senaste nytt...

Började dagen med att läsa tidningarna - som i vårt fall är Norran och DN (som vi har på helgerna). Jag vet inte om jag blev så mycket gladare... Mest nöjd är jag kanske över att slippa vara norsk!


När deras nya Jämställdhetsminister(!) från Fremskrittspartiet redan uttalat sig så här plumpt förstår man att det kommer att bli en långvarig ilska hos de norrmän som faktiskt tycker att alla människor är lika värda! Fy faderullan så arg jag skulle ha varit - hela tiden...


I tidningarna på helgen är det mycket mode och skönhet. Då tycker jag att den här seriestrippen var rätt skön! Jodå, vi har nog många en inre skönhet - som sitter djupt därinne och trycker... Haha!


I DN fanns också det här diet-tipset! Inte dumt alls... Men det funkar väl sådär på mig idag... Maken har jobbat och när han sent omsider kom hem höll jag på att hungra ihjäl och kastade mig över kvällens middag:


Renytterfilé (Tack Malin och Martin!), VB-paj och grönsaker! Mums! 

Nu måste jag kanske arbeta en stund till (jo, jag har gjort bort lite utskick och annat idag) eftersom jag och Åsa ska träffas imorrn och jobba, jobba, jobba med vår produktion! Jag blir kvar där över natten och åker vidare till Luleå på måndag morgon för möten och en middag med Oskar och Lisa!!!
 
Men jag har inte bara jobbat - hann också ut en liten shoppingsväng där jag tack vare flera andra inköp fick köpa denna jacka med 30% rabatt! Och då blev det äntligen färg Malin!

Orange fynd! Kanske skulle ha lagt på lite smink idag men jag kan ju inte ha färg överallt... Haha!