Mysdag!

Uppväckt i ottan (Ja, ja, klockan halv tio... haha!) och iväg till farfars på besök! Oskar och Lisa hinner otroligt nog med att träffa nästan alla under en helg i Skellefteå och det är verkligen uppskattat! De sover minsann inte bort dagarna i onödan. Kanske har vi bytt plats åldersmässigt? Ja, när det gäller sömnen kanske för när det gäller det övriga har jag som sig bör inte en chans...


Här kommer en bild till Emilia på farfars nya bergvärmepump! Ulf troddde att du skulle bli jätteglad över att se att de har dragit så snygga kopparrör i pannrummet... Haha! 


Och Sonja och Sture blev jätteglada! De hade tagit fram en tårta och vi hade köpt med oss bullar. Ja, ni kan ju räkna ut själva hur sockermätt man blev... Men roligt att träffas igen! 


Och kärlekarna var såklart med! Oskar tycker kanske att jag tar onödigt mycket kort men jag kan liksom inte se mig mätt... Alla mammor förstår!


Jag avvek också en liten stund och hann förbi lillebror Roland i stugan! Han huserar i vår farmors gamla ställe och man blir fortfarande glad och harmonisk bara man kommer in på gården! Vår farmor var lite utöver det vanliga! Så mycket kärlek!

Roland och Hannah var klädda för skogen och skulle ta med fika och "gå linjern" som man ju gör när man vill se var man har skog och var gränserna går. Nästa sväng ska Roland följa mig ut. Tur att han trivs så bra i skogen - själv skulle jag nog gå vilse rätt snabbt... Haha!

Sedan blev det hemfärd och jag har fortsatt med trädgårdsarbetet! Klippt gräset, krattat mera, tömt krukor och annat som jag inte hann med igår. Känns bra!


Nu har vi ätit en snabb fiskmiddag och ämnar skjutsa ungdomarna till bussen. Så mysigt att ha haft er hemma i helgen! Ser redan fram emot nästa gång!