Maratonmöte och Max-Mys!

Maratonmöte på teatern med Teknisk Förkollationering för Norrländsk Passion! Trodde att det skulle gå åt skogen ett tag eftersom både regissören och senografen insjuknat - men "med Guds hjälp och en träpinne" (som drängen sa) så löste vi det mesta i alla fall. Tekniska chefer från de tre regionteatrarna och kunnig teknisk personal är inte heller fy skam och vi har nu fattat några avgörande och kloka beslut inför fortsättningen. Känns bra! 

Kommer nog att återkomma till "Passionen" fler gånger och övergår nu till nästa ganska centrala punkt i mitt liv:


Max Napoleon Bergvall! En sån sockergris! Jag svängde förbi igår kväll efter att ha skjutsat Oskar och Lisa på bussen... 
 

Man vill ju gärna snusa på de här gullungarna så ofta man kan! Och My tyckte att jag skulle ta lite bilder på dem tillsammans i soffan. Inga problem!


Lika sööööööta!


Lika Spjuveraktiga!
 

Och lika skrikiga? Haha! Näääee, där tror jag att lillbrorsan leder...

I afton blev det ännu ett besök eftersom pappan var sjuk och jag erbjöd lite stöttning när det körde ihop sig. Jag är ju inte direkt nödbedd att komma över... Haha!
 

Och My gillar nog också att få besök och full uppmärksamhet! Idag har hon verkligen varit i ritartagen!


Den här underbara teckningen ska hon tydligen ge bort till besök som kommer imorgon! Jo, de ska komma ihåg att de hälsat på henne! 

Lite fruktsallad, tandborstning och läsning senare så somnade hon som en stock! Eller så orkade hon inte lyssna när jag började sjunga godnattsånger... Haha! 


Men lillebror var pigg så jag hann både krama och snusa på honom!


Han är ju bara för fin! Här med ett stadigt grepp om bläckfisken som faster virkat! Kanske ska han bli fiskare?


Eller möjligen präst? Haha! Ja, man vet aldrig! 

Härligt att träffa familjen igen och krya på pappan! Nu måste jag slänga mig i säng eftersom det blir en hård dag även imorrn!