Jobbdag!

Har varit fullt upp idag och svårigheter med koncentrationen då solen var på sitt allra bästa humör. Det gör ju att jag försöker sitta ute och jobba och det funkar bäst när jag ska skriva texter... Idag var det mer planering på agendan och då måste man till slut flytta in - och längtande titta ut!


Läste DN när jag åt lunch och såg finaste Sofia Andersson-Lundberg i ett reportage om människorna bakom kulisserna i Melodifestivalen! Så roligt! Hon är tillsammans med några andra Trivselansvarig och tar hand om artisterna. Det har hon gjort på många turnéer och även deltävlingarna som gått hittills. Hennes uppgift är att sprida glädje och det gör hon verkligen! :)

I eftermiddag bestämde jag mig för en motionspaus och åkte ner för att lämna några sista saker till ungdomarna som firat Lisa hela dagen! Märklig himmel... Här blir det lite omslag i vädret.

Hej då finaste ni! Så roligt att vi har fått rå om er under den här långhelgen!

Och tack än en gång till Eva, Joa och Yvonne för gårdagens festligheter! Suveränt trevligt!

Jag tog sedan en broarna runt och här har jag hunnit till Lejonströmsbron! Den är fin även i detaljerna! Och löpningen går bra under de två första kilometrarna men sedan får jag varva med att gå. Men det gör ingenting. Jag är glad över att jag kommer mig ut och att det är så härligt ute!!

På bron kan man pausa en stund bara för att kika ner i vattnet. Det är hyfsat strömt!

Fin bro även på håll!

Och en och annan fågel som lämnade vattenytan på älven! Den här får ingå i min serie "Fåglar på håll som man inte kan se så noga"! Haha!


Och så här glad är jag när jag är ute! Jooo, det är säkert! Trots att jag verkar ha fått en björk i skallen... Haha!

Nu har jag jobbat hela kvällen och är bara hur trött som helst! Ska äntligen ta en dusch och slänga mig i säng! Tack för idag alla glada!