Full rulle!

Jag vet inte varför det blev så mycket att göra just idag? Kan det bero på att jag bokat dagen full med möten och insprängt till lunch även lite träning? Jaa, kan faktiskt ligga nåt i det... Allt har dock gått som en dans men jag är lite trött så här på kvällskvisten. Man är inte alltid kung på fredagkvällarna! Fast om jag hade varit bokad ikväll så hade jag ju varit igång... Nåja, sparar kvällsjobbet till imorron!
 

Började med ett möte med denna engagerade, energiska och effektiva kvinna;
Britt-Inger Olofsson på Näringslivskontoret som vi ska göra ett uppdrag åt framöver! Ytterst trevligt och väldigt raskt marscherat. Det gillar vi! Kommer också att bli en kanontrevlig kväll tillsammans med Företagarna!

Och när jag planerar event eller arrangemang har jag oftast bästa Jögga vid min sida. Vi jobbar så bra ihop och har verkligen hittat en perfekt samarbetsform eftersom vi är bra på lite olika saker. Och när det väl är dags kommer också Peter och Åsa att vara med så det kan inte bli annat än bra! Jag är, som ni förstår, väldigt nöjd med mina arbetskamrater!

Ilade hem för att skriva ut lite dokument till nästa möte och bytte också om till träningskläder. Ja, jag hade egentligen inte tid att lunchträna idag men om man inte avsätter tid för friskvård så får man snart finna sig i att ha almanackan fulltecknad med sjukvård... Och det har jag verkligen inte tid med!


Ja, så här sur och trött kan jag se ut innan ett pass... Är det verkligen jag? Haha!


Nytränad! Glad som en lärka och ont i lite nya muskler efter Indoor Walking! Hade tänkt hinna med Body-Pump också men det gick inte att trycka in tidsmässigt...

Hem för en snabb dusch och lite matnyttigt! En kvart senare var jag på väg till nästa trevliga och effektiva möte! Bra och snabba beslut även här! Kan bero på att de hade väldigt fullt upp med företagets övriga verksamhet... Ja, jag fick den tid jag behövde så jag är nöjd!
 
Är det förresten bara jag som tycker att folk har mindre och mindre tid igen? Inget bra tecken egentligen. Det är ju inget fel med att vara snabb men jag hoppas att alla med lite tid tänker sig för en extra gång så att man inte effektiviserar sig till sjukskrivning! Jag har ju varit utbränd eftersom jag vägrade lyssna på kroppens signaler och det var heller inget att eftersträva. Ja, jag ger er bara tips att tänka efter - före...


Efter diverse ärenden landade jag i soffan och kände bara att jag blev jättetrött... Men efter en halvtimme, och lite tillfälligt uppiggande chokladbitar som jag råkade hitta, så var jag igång igen! Torskrygg med grädde och purjo i ugnen, hemgjort potatismos med lite VB mellan tortillas som jag stekte i pannan och sedan skar upp i tårtbitar! Gott som tusan - särskilt som jag åt en mycket minimal fruktlunch!

Nu blir det TV och lite Hockey-VM! Kanske ska jag skriva lite på morgondagens uppdrag eller ännu hellre lägga mig tidigt! Ha en bra fredagkväll alla så ses vi glada imorrn!