Dagen efter...

Man behöver tydligen inte partaja för att känna sig lite "bakis". Det räcker bra med att jobba länge och sent! Kändes jättebra när jag kom hem igår och efter bloggandet låg jag vaken eftersom det alltid är svårt att "stanna av" när man varit igång så där mitt i smeten. Klockan blev säkert 02.30 innan jag somnade. Och idag slog jag också ett nytt rekord och sov till 12.40! Helt otroligt!!! Förmodligen behövde jag de timmarna.
 
Idag har det därför inte blivit lite mycket som jag hade tänkt. Pysslat lite här hemma, lagat mat till kvällsarbetande mannen, ringt och mailat lite för att planera kommande jobb, laddat hem Google Chrome (eftersom Gmail slutade funka), klickat hem (jo, de heter väl så nu?) lite kläder till mig och Åsa inför nästa show (snygga klänningar!!!), tränat mig hur svettig som helst och till slut landat på ett kort besök hos syrran!
 

Finaste My var lite upptagen med att spela Pippi Långstrump "på pappas Nexus"... Ja, leksakerna ser inte ut som förr men är säkert lika pedagogiska! Hann surra med syrran vilket alltid känns bra och även planera med My om översovning nästa helg! Hon bestämde redan nu att vi skulle göra fruktsallad - utan apelsiner, men med blåbär. Så där ja!
 

Hann också en sväng på Moröhallen för att hämta paket och passerade den nu framtinade husvagnen som hyrs ut om man har med egen kvinna! Man kanske skulle ta med mamma... Haha! Nu verkar det hur som helst inte ha gått så bra med hyresgästerna eftersom någon också gjort in hela taket... Kanske har gått vilt till - åtminstone där uppe.
 
Nu har jag bara dammsugit och tvättat en maskin (går otroligt mycket träningskläder...) och duschat. Ska bara mysa lite i soffan tills mannen kommer hem och det är dags att börja tänka på sömnen. Kommer kanske inte att gå lika bra som på förmiddagen... Tur att jag har en bra bok igång!
 
Ses imorrn alla glada! Det verkar bli sooooooool! :)