Back again!

Efter en dags uppehåll i så är solen tillbaka igen! Ja, det kanske är en onödig upplysning för alla som vistats i Skellefteå idag men va fanken - den gör mig glad och det räcker! Började dagen med att sätta mig ute med hårdrockstexten till bandet "The Bedlam Vault". Riktigt bra låt har de skrivit och efter en stund hade texten också ramlat på plats! (Och nej, den är inte på bondska! Haha!)
 
Vill ni lyssna lite på dem, klicka här: https://soundcloud.com/thebedlamvault#play 
Den nya låten heter "Surrender" och jag ser fram emot att få lyssna när de sjungit in den! Kul uppdrag att lägga till övriga ovanliga! Och extra glädjande att få bedömningen "skitbra" av bandet! 
 
Sedan bar det iväg till 360 och lunchträning med Indoor Walking! Ja, man kan kanske tycka att det hade gått lika bra att gå utomhus idag men att få ge kroppen en sån genomkörare på 45 minuter är "råvärt"! Bra pass idag!
 

Åkte därefter iväg till Kvantum där det skulle inhandlas plantor till bra pris. Svägerskan hade beställt och eftersom kassakön ändå ringlade lång passade jag på att även handla lite själv! Men nu måste man väl plantera också... Tänkte inte på det...


När jag kom hem lyste den här underbara och jag valde att luta mig tillbaka en timme i solstolen! Man måste utnyttja dagar som den här. Om man kan! Jag har ju förmånen att ofta kunna välja arbetstider och ibland känns det bättre att jobba på kvällen.


Fixade sedan god middag till maken eftersom vi idag har vår egentliga bröllopsdag. Presenter har vi valt bort sedan länge men mat njuter vi av båda två! Stekt marulkskind på en bädd av smörfräst purjo, sparris och timjan. Enkelt men sjukt gott!


Ja, han blev väldigt nöjd! Skönt att sitta i uterummet i kvällssolen! Men jag ser en del träd som skuggar och nog måste kapas ut... Kanske önskar mig det i födelsedagspresent? Annars får jag väl ta fram bågsågen... Haha!


Gött med fisk! Marulkskinden är fast i köttet och hade nog också gått bra att grilla. Får testa det nästa gång jag köper!

Ja, jag tyckte själv att det var gott! Ett bra sätt att fira!

Och nej, ni behöver inte gratulera igen - 19 år är ju inte särskilt jämt. Nästa år kan ni däremot skicka presenter och pengagåvor! Haha! Ja, det blev en bra dag och jag hoppas att den stora lampan även lyser imorrn!