Sportsöndag!

En riktigt hård träningsdag! Började med Vasaloppet (och varför är alla så sura på Norge - de var ju bäst?!) och slutade för min del med femmilen där vi fick se en svensk seger! Kul! Bästa skidkommentaren idag kom dock från Anja Pärson som åkte Vasaloppet: "Det tjatas om nån' backe i Risberg där alla ramlar... Vad är det för en backe alla pratar om?" Haha! Ja, för henne är nog inte backarna några problem!
 
Men idag har vi backar även hemma hos oss! Det har ju snöat och drevat rätt rejält sedan igår! Här skulle man kunna åka... Men vänta, här stod det ju två bilar igår... Kanske nöjer mig med att sopa av backarna då!

Tog vid skottningen där maken slutade idag och ville bara ge alla lägenhetsinnehavare en positiv bild av dagen. Det här slipper ni! Haha! Ja, det gäller ju att se något positivt i allt. Det är faktiskt alltid någon som blir glad!

Själv blev jag så här glad efter att ha skottat klart! Tog också en kort prommis ner till Jessica för att ge henne ett handtag men hon var redan klar. Vi bestämde oss dock för att ses på träning i eftermiddag så sportsöndagen fortsätter med Indoor Walking och Core! Nice!

Ja, jag gillar ju att vara ute när det är vackert väder. Idag var dock solen lite tveksam...


Men på vägen hem så bestämde den sig! Det här gillar jag skarpt!

Det må komma tillfälliga snöstormar men om de efterföljs av sol så gör det faktiskt ingenting! Nu blir det bara bättre och bättre! Träffade dock en kvinna som avskyr den här tiden på året och som tycker att ljuset kommer för snabbt. Se där! Det bekräfta ju verkligen att alla gillar olika! Nu träning!