Kokar...

Jämntjockt även idag i hals, skalle och näsa... Tror inte att jag har någon feber men med tanke på min text igår så måste jag nog ha varit lite varm i alla fall. Den blev med andra ord alldeles för låååååång! Är jag förvånad? Nääeee... Så nu sitter jag med snoret rinnande och ska korta ned den till hälften. Ja, det borde inte vara några problem. Jag vet ju ungefär var jag har tagit i för mycket eller skrivit alldeles för mycket onödig information. Så nu ska jag sätta mig och koka ner...
 
Annars är det ju ingen höjdare att vara inomhus och vara sjuk i det här vädret. Det är alldeles för ljuvligt och jag älskar ju solen!
 
Ja, ni ser ju! Jag bara längtar ut!

Annars så försöker jag hålla mig borta från godislådan och leva nyttigt nu då jag inte kan träna heller. Igår ställde jag in och det får jag nog finna mig i att göra i afton också. Har också bokat av min teaterbiljett idag eftersom man inte är särskilt populär när man är så här förkyld. Nog skulle jag ha orkat men man måste tänka på andra också! Att blir smittad när man är mitt i en produktion är bara för hemskt. Risken är så stor att man får ställa in och man blir jätterädd. Det är som att snubbla på målsnöret efter ett långt förberedelsearbete. Så jag håller mig hemma!

Vi lagade också en nyttig sallad till middag igår. Starka korvar, chilihaloumi, salladsgrönsaker och lättkokt sparris. Väldigt smarrigt!

Tur att jag gillar sallad - men otur att jag också gillar dressing... Haha! Tur att jag försöker vara lite måttlig. Nej, nu får jag återkomma senare. Måste koka ner lite text...