Glad Påsk!

Skärtorsdag med strålande sol, mat, besök, fika, påskkärringar, hockey och gooooodis! Oj, vad jag har satt i mig onyttigheter idag! Men det är väl en sån dag...
 

På förmiddagen rullade nya, fina bilen in på uppfarten med Malin, Martin och...

...My!!! En såååå söt påskkärring! Den här tiden på året kan jag sakna att barnen inte längre är små. Det här var en kul utklädnad!


Hon bjöd på godis och provsmakade också själv. En del godsaker var dock rätt seeeega!


Sedan gick vi in en stund eftersom söta solstrålar blir lite törstiga när de jobbat hårt...

En festis sitter bra!

Då kan man sitta en stund och vara lite blid...

Aaaaaaaahhhhhhhh! Haha! Det var en kärring med humor som kom idag!

Här charmar hon också in Ulf för att få honom att leka lite med Skrållan! Slutade dock med att jag och My lekte med hennes egentillverkade kikare och spanade efter vilda djur bakom soffan! Ja, vi hittade två papegojor, tre elefantungar och två lejonungar. Alla hette Sally! Haha! Därefter fick vi hem fler gullungar:

Finaste Oskar!

Och finaste Lisa! Det är så roligt att få rå om er! :)

Vi lagade mat tillsammans och fick besök av fler påskkärringar! En av dem var Ida som skött om Skrållan tillsammans med pappa Kent medan vi har varit borta.

Hon hade med sig godisägg till oss och även ett till Skrållan... Sååå gulligt!


Kolla in ägget Skrållan! Massor med godsaker! Hon nosade och blev närmast rörd...

Tack snälla Ida för att du tänker på mig!!! Jag har heller aldrig haft så välborstad päls på lääääänge!

Sedan var det matdags med fisk och sallad! Önskar just nu att jag hade slutat där och inte proppat i mig alla äggen...


Lisa och Oskar poserar lite efter maten! Jag trakasserar alla... Sorry, men ni är ju så fina att det är svårt att låta bli... Kram och Tack för att ni kom hem till påsk!

Nu har vi suttit och sett hockeyn som såg så solklar ut från början med ett Skellefteå AIK som var så bra, snabba och säkra! Vad hände? Jo, de är fortfarande bra men släppte in Linköping för mycket och nu väntar vi på förlängning efter 2-2... Linköpings andra mål skulle dock ha varit bortdömt och istället blivit en utvisning! Det var faktiskt skandal! Men det här tar vi nu!!!