Fick puss av Glenn!

Skrev mycket om kärlek igår och det var verkligen en sån dag! Älskar att träffa barnen och känner mig så lycklig efter gårdagens tid tillsammans och den magiska konserten! Idag har jag gått vidare och även fått lite pussar - och en kyss! Så man kan väl säga att det går ganska bra? Haha!
 

Vackert ute när vi kom hem igår kväll! Här är campingens reception och den lilla dammen i förgrunden.

Idag sov vi kanske inte lika länge som jag hade önskat men vi ville ju träffa Emilia innan hon skulle börja jobba så vi tog en joggingtur! Det blev bara 2,5 kilometer - längre är det inte härifrån till hennes lägenhet! Ja, vi promenerade ju hem också så lite motion blev det i alla fall. Och vädret var alldeles strålande!


Hos Emilia var kaffet klart och vattnet kallt! Skönt att ses och surra en stund. Sedan gick vi hem och när man har motionerat måste man väl få en belöning?


Maken tog en GT! 

Sedan lyxade vi lite (tid är ju också lyx!) och tog det väldigt soft. Det har vi egentligen gjort hela dagen! Tillät oss att gå omkring och "dega" lite innan vi duschade och bytte om för att gå ner på stan en sväng. Ja, gå och gå... Vi tog ju spårvagnen!


Jag gillar Göteborgs system med spårvagnar (jämfört med tunnelbanan) eftersom man åker "ovan jord" och kan se var man är. Dock inte lätt att lära sig var allt ligger och hur man ska åka men det tar sig! Här väntar vi på vagnen som ska gå till Länsmansgården. Avgår om 5 minuter för handikappade... Men vi då?


Träffade Emilia för att äta en sen lunch. Vilken utsikt! H&M! Och REA! Haha! Åt en god italiensk sallad på "Slim food" - kan vara dags för lite mer nyttigheter nu...


Sedan strosade vi på runt stan, skulle inte ha något speciellt men kul att gå i inredningsbutiker (ja, ja... en och annan med kläder och skor också!) och kika! När vi gick över Kungsportsplatsen hör jag: "Monica!"


Och där satt världens bästa Wiking! Så kul att träffa dig! Och med sig hade han Göteborgs snyggaste Glenn - vilken otroligt charmig och cool vovve! När jag tog upp kameran så sträckte han på sig och intog fotomodelläge! Haha! Jag frågade om jag fick en puss? (Ja, man vill ju gärna ha pussat lite på Glenn när man ändå är i den här stan...)


Jooooodå! Fleeera stycken! Vilken söting! Nu blev jag nästan sugen på att skaffa hund! Men vi kunde ju inte stå där och hänga hur länge som helst, traskade vidare och bestämde oss för en kaffe i solen medan den ännu var framme!


Så här sitter vi på "Da Matteo". Riktigt nice!

Nej, det blev inte mycket shopping. Gick dock förbi en affär som kanske skulle ha passat "Emma"?


"Kålle & Ada" - Beauty Center Clinic! Haha!


Men en dag går fort och innan stängningsdags gick vi förbi femman och tjuvkikade lite på Emilia när hon jobbade... Haha! Det är så roligt att bara få se henne flera dagar i rad! Fina du! Idag var hon tillbaka i sin första butik men numera är hon ju chef för ytterligare två butiker i Nordstan. Att det blir stressigt förstår jag men hon gör det verkligen kanonbra!


Tillbaka på Campingen igen och när det är så här fint måste man ju avrunda med en kyss innan middagen...

Mmm... Good stuff! Men jag måste säga att det karamelliserade sockret i glassen faktiskt smakade lite plåt och inte riktigt gifte sig med mina ilande tänder... Tror att jag håller mig till Glenn framöver! Bästa pussarna idag!

Nu har vi ätit och kommer nog inte att hitta på så mycket mer. Känns skönt att bara lägga sig och läsa och inte göra någonting alls! Det är ju ändå en semesterdag idag! Puss på er!

PS. Och för er som är intresserade av väder så kan jag säga att det just nu hällregnar... Skönt att sitta under tak!