Dagens

Verkar som om alla människor antingen har tagit sin tillflykt ut till stugorna eller så har de åkt till Solbackens Handelsområde eftersom det har varit en helt galen trafiksituation idag! Åkte ut för att handla men valde Moröhallen eftersom det såg något mörkt ut redan ut mot E4...
 

DAGENS TRAFIK!

Och då hade maken just kommit hem från Biltema så jag hade färska rapporter från området där det var ännu värre. Man kan inte bygga ett handelsområde, bredda och utöka detta UTAN att se till att det blir flyt i tafiken till och från... Fy skäms! Bättring måste ske! Ja, jag hade kunnat promenera men man handlar ju alltid för mycket och jag hatar att bära...


DAGENS MAN!

Men då hade jag ju missat den här ynglingen som av mig fick högsta betyg! Han hade handlat mat för kvällens festligheter helt själv! Ja, han erkände att han hade lapp - men ändå... Nu ska väl egentligen inte det här vara så anmärkningsvärt. Jag får knappast uppmärksamhet trots att jag alltid handlar - men jag premierar alla mer jämställda inslag! Så bra jobbat Fredrik Andersson!

DAGENS KVINNA!
 
Nej, det är inte särskilt ödmjukt att utse sig själv men jag har både jobbat bort en massa, varit en glad och trevlig vän, bokat en resa till Nice, bunkrat mat (utan lapp!) och tränat två pass i afton! Det är min själ inte så illa! Nu ska jag också fortsätta med lite jobb eller så hamnar jag i soffan... Det kändes så härligt ute att jag började fundera på en promenad men man kan ju bli övertränad - och det vill jag verkligen inte! Haha!
 
Det har i alla fall varit en alldeles utomordentlig dag och det enda jag inte hann med var en repa på stan där jag hade tänkt inhandla ett par solglasögon till "Emma":
 

DAGENS BRILLOR!

Emma skulle trivas i dessa "diskreta" bågar tror jag. Men vem mer? Frågan är om de är slutsålda på HM imorrn? Haha! Nej, jag hinner nog nappa åt mig ett par även om jag väntar tills de kommer på rean...
 
Ha det gott alla människor! Vi har ju hela helgen kvar!