Dagen efter igen?

När jag har en sån här jobbvecka hinner jag inte med bloggen även om jag gärna vill skriva här varje dag. (Ja, det händer också när jag befinner mig på ställen med usel uppkoppling). Därför fortsätter jag nu med gårdagen och räknar med att kanske vara ikapp imorrn - lagom till någon form av semesterstart! Jag skriver "någon form" eftersom all ekonomi måste göras klar och även lite uppdateringar av hemsidan mm. Men sen! Längtar faktiskt efter total ledighet även om det aldrig riktigt blir så när man är egen företagare. 

Igår åkte vi ut med alla gäster till Boviken och Anki och B-Os underbara sommarställe! Eftersom de nu har avvecklat sin närvaro i företaget kanske det här är sista gången alla Nordics gäster får komma hit? Jag vill i alla fall å alla gästers vägnar tacka dem för den otroliga gästfriheten. För många är den här dagen ett minne för livet! 
 

Kockarna var igång med grill och wok för att alla skulle få mat i magen!


Waterproof hängde med och håller precis på med soundcheck. Pianot lät en aaaaaaning ostämt nånstans vilket gjorde att de skruvade isär det och pillade på nåt så att det lät OK igen. Behöver jag säga att de har nån sorts musiköra?


Och jag var på plats - ännu en gång med min japanske vän! Haha! Jag tror att jag gör succé på den japanska marknaden...


En underbart härlig dag där det fanns tid över att bara ta igen sig!


Lysande gitarrist börjar vara redo att sätta igång!


Och kineserna satte sig omgånde i båten för att ro... Finns inte mycket till sjöar i Kina!


Magisk dag även om solen inte sken. 


Anna-Lena hade snyggaste skorna! Ja, fötterna också! De förra var inköpta i New York... De senare fick hon för länge sen... Haha!


Och gladaste sångaren charmade värdinnan även idag!


Och jag var konstant orolig över att någon skulle drunkna... De hade ingen större respekt för vatten även om de knappt kunde simma. De rodde t o m långt ut - och tog där av sig flytvästarna eftersom de var ivägen när de skulle ro... Behöver jag säga att jag höjde rösten? Den här mannen började simma tvärs över viken... Åhhh nej...


Jag passade på att ta en bild framifrån ifall vi skulle bli tvungna att efterlysa honom...Haha! Nej, han visade sig vara en mycket god simmare och trots att jag skickade en båt för att hämta honom så simmade han tillbaka igen!


Happy people!


Och otroligt läckert med all denna fantastiska musik och sång alldeles ute vid havet!


Här har ni Eik som är VD. Och varför han tittar ner ska jag strax förklara. Han ser väldigt glad ut!


Det gör även Viola som hamnade på nästa bild. Vem tror ni är fotografen som charmade dem?


Björn Wikström! Erik och Annas fantastiskt söta son! 


Han är en riktig charmknutte!
 

Ja, det är Raymond också som här hittat en vinkartong han ville ha som handväska! 

Efter mat och samvaro gick bussarna hem och jag åkte hem och sov en timme innan det var dags att ladda om för Stadsfesten!
 

Här har vi tagit plats i VIP-tältet och den här gången hade jag mina grabbar med mig! Kul!
 

Glada gäster som trivdes!


Och mer såna! Fick t o m ett hjärta av den tyska gästen!


Kanonbra trubadur! Synd att arrangörerna missat ljuset...


Håkan! Före... Hann inte med någon "efter" då vi åkte hem tidigt. Jag är fortfarande så trött och slut.
 

Simmaren! Glad att se honom på land igen!


Mer glada gäster! Maken tycker att jag ska slå mig på vimmelfotografering!


Och ännu fler!


Och ITAB:s Vd med fru. ITAB är ju nya ägare till Nordic Light.


Japansk buffé från Food smakade fantastiskt bra!
 

Och kineserna hade med sig egna kryddpåsar med väldigt staaaaaaaaarka kryddor. Måste försöka beställa! 
 

Lite affärssnack med revisorn från Malaysia!


Och Rigmor förevisade rökfria cigaretter! Cooolt! Måste testa!


Sedan gick vi upp till scenen, träffade det jag trodde var fluortanter men faktiskt var två kvinnor som bjöd på varannan vatten! Bra!


Såg lite av Loreen som inte imponerade så mycket...

Avslutade med Håkan Hellström som lockar stor publik men som jag inte har några direkta referenser till. Ska skriva bra texter men ljudet var tyvärr för dåligt för att höra.

Kände mig nöjd och har sovit som en stock! Nu ska vi igång igen, åka ner och äta och kika på Magnus Uggla!!!