Ny vecka!

Känns ju knappast som om det varit helg precis men idag börjar ändå en ny vecka och nu gäller det att få in alla fakturor så att jag också kan skicka vidare. Man vill ju inte chansa och kanske räkna bort sig helt... Det verkar i alla fall rulla på enligt planerna och jag har pratat med alla mina samarbetspartners som är väldigt nöjda med hela eventet! Kul! Då fortsätter vi och gör fler! :)
 
Ska också uppdatera hemsidan och lägga upp fler bilder men Rom byggdes ju heller inte på en dag... Måste ju hinna leva i nuet också!
 

Igår kväll innebar nuet en god grillmiddag i uterummet som jag verkligen längtat till! Blommorna frodas ända sedan Annas varsamma skötsel och både maken och katten hade anlänt medan jag grillade! Precis som det ska vara!


Idag har vi också haft avskedsmiddag med Oskar och Lisa! De åkte till farfars och hälsade på idag och ringde därifrån hem för att beställa fiskmiddag - faktiskt samma rätt som Emilia önskade sig i Göteborg! Haha! Måste verkligen vara en godkänd västerbottensostöverbakad torskrygg!

Jodå, jag levererade och skjutsade sedan ned dem på busstationen... Känns tråkigt att de åker men vi kommer ju att ha några semesterdagar och då blir det en tur upp till Luleå för att åka båt i den fina skärgården. Det ska bli trevligt. Nu ska vi bara beställa lite mer sol också...

Jag räknar med att bli klar imorrn och sedan ägna resten av tiden till att titta över ekonomin till vårt kommande projekt i höst. Jag och Åsa ska ha Skype-möte imorrn kväll och sedan tar jag semester! Jag säger det flera gånger om eftersom det nu känns som om det inte kommer att bli någon sådan... Nej, jag ska inte vara pessimist, men för varje dag som jag "ska bara" så går det en dag och jag ville verkligen ha fyra veckors sammanhängande ledighet! Samtidigt behöver jag verkligen gå igenom allt inför hösten så att man inte står där med den gamla kniven på strupen igen... Fast den är ju onekligen ganska effektiv! Haha!

Nu är jag dock färdigjobbad för idag och morgondagen ska jag inleda med en lååååååång promenad! Man får ju inte låta kroppen ta semester...