Jobb och besök!

Vaknade tidigt denna regnsura dag och låg kvar länge och funderade på om jag verkligen skulle stiga upp... Men då ringde svärfar och de var på väg till stan! Bra sätt att komma igång. Han skulle nämligen göra lite ärenden och då fick jag besök av svärmor som var i riktigt bra form efter en hel sovnatt!
 

Fina Sonja! Och medan övriga var borta på stan så hann vi fixa håret och bläddra lite i pappas bok, gå igenom den senaste månaden på bloggen och annat trevligt!

Kul att få besök och ännu roligare att Sonja var så mycket piggare idag! Andningssvårigheterna tar på krafterna men den inplanerade vilan hanns inte med så idag räckte energin till mycket! Tror att det är bra att också göra roliga saker och byta miljö när man är lite sjuklig. 


Sedan kom Sture, Berith och Krister tillbaka och vi drack kaffe och åt fruktsallad med glass och blåbär. Väldigt trevligt att få främmande! Det här får ni göra om!

Sedan blev det lite snabb förberedelse inför mitt kommande möte med Folkparken som också var både kul och givande! Vi har nu försökt gå igenom höstens produktion och om allt går vägen (det gör det!) så spelar vi helger på Folkparken från 29 november! Det kommer att bli Årets Julfest med fantastiskt julbord varvat med underhållning av mig och Åsa!

Vi tar emot och minglar från 18.30 och 19.00 drar vi igång mat och show! Ska bli otroligt roligt - och också ett fantastiskt bra sätt för företagen att ordna julfest utan att behöva göra annat än att köpa biljett! Vi avslutar också med öppen bar och dans till DJ på fredagar och dansband på lördagar - bara att välja och vraka! Söndagar kör vi eftermiddagsföreställningar för de som inte vill ha dans på biljetten. Känns som ett bra upplägg och datum och alla uppgifter kommer snarast!

Nu har vi pratat så mycket om julen idag att jag tror att det är dags att göra upp eld i kaminen. Känns hurvigt och höstigt här ute! Tur att jag själv är glad och lyser som solen! Haha!