Hund å katt!

Riktigt skitväder ute! Har varit ute och gjort lite ärenden och man ser knappt nåt...

Ja, ni ser ju själva! Eller det gör ni kanske inte...

Ett riktigt hundknu...-väder! Ja, jag skriver inte ut det. Ni får tänka själva! Borde väl egentligen vara lite sedesam när jag fått så många nya läsare... Haha! Men jag hoppas ni står ut med mitt språk? Ni kan ju alltid titta på bilderna... :)

Men det finns ett och annat ljus i mörkret! Tur är ju det!

Har också ägnat en stund åt skottning sedan jag kom hem. Inte kul. Man blir både blöt och oskarp... Haha!

Nu har jag också hämtat DVD-filmen med dokumentationen av "Mens Night 2" så jag borde sätta mig och titta igenom den. Liiiite gruvsamt... Börjar kanske kvällen med att kika på "Skrotarna" så man får se vad jag ställer till med idag! Jo, jag är med i det här avsnittet och nästa. Sedan får man nog vänta några avsnitt innan Borgmästaren dyker upp igen i sista avgörande! Kul är det i alla fall!


Och som rubriken anger så kommer katterna här! Jag har äntligen fått hämta min ljuvliga julklapp! Denna fantastiskt fina svarta katt av Lisa Larsson som jag fick av fina syrran! Tack!!! Men eftersom vi ju har haft två katter och det randiga busfröet är kvar i huset så var jag tvungen att köpa till den... Man vill ju inte att katterna ska vara ensamma...

Nu ska jag dock iväg för vägning och träning! Man borde väl ha kört ett lavemang men va fanken... Det får bli som det blir! Sedan blir det fiskmiddag och TV! Ute vill man ju inte vara... Synes!