Bäst och sämst!

Bäst idag var väl maken som prydde "Ettan" på Norran med en intressant rubrik! Han har kanske en framtid som korvmaskin? Eller skinka?


Enligt redigeringen ser det i alla fall ut som om han är "Toppcharks största investering någonsin..." Haha! Nåja, jag förstår faktiskt att den svagt grå rutan ovanför honom tillhör bilden... Igår fick han också massor med glada tillrob på Norrans Webb där många gratulerade och gillade bilderna han tävlat med! Den roligaste kommentaren var dock den som refererade till Ulfs porträtt på samma sida: "Vem är mannen på bilden?" 

Själv har jag mest varit sämst idag! Jobbat, suttit i planeringsmöte inför kommande event, förberett andra möten men som vanligt inte hunnit allt jag hade tänkt... Har en lista med frågor och åtgärder som måste göras imorrn så då blir det att klistra sig vid datorn igen så att man får känna lite tillfredsställelse! Åsa, svaren på dina frågor kommer med andra ord imorrn!


Jag passade nämligen på att avsluta aftonen med dubbla pass (Core och Coreboll) tillsammans med Anki på Friskvårdskompaniet! Jo, jag tränar på lite olika ställen och kan väl benämnas som högst "otrogen" när det gäller faciliteter! Imorrn blir det träning på annat håll och på torsdag hoppas jag vara tillbaka på 360 igen! Jag skriver "hoppas". Om jag inte har haft träningsvärk tidigare så kommer jag definitivt att få det nu! Dubbla pass var rejäl en utmaning! särskilt som jag tog i ordentligt även igår... I feel pain...

Men vill man komma i bättre form så får man väl betala - i svett! Det är precis som i TV-serien "Fame"... Haha! Enda skillnaden är att de både var unga och smala när de började... Själv är jag dock glad om jag kan hålla ångan upp eftersom jag både mår och sover bättre om jag tränar! Och det är mycket värt!


Hann också en sväng på ICA för att handla mat (Igen! Jämt!) och lyckades köpa de två sista äppellådorna som jag tror ska bli fina hos Oskar och Lisa! Vi ska faktiskt åka upp och hälsa på kärlekarna i helgen! Såååå roligt! Och Årets Bild-galan kommer att vara i Trollhättan som ju ligger bara sju mil från Göteborg vilket innebär att vi kan kombinera resan med ett besök hos Emilia! Såååå roligt igen! Det är bra att ha saker att se fram emot - och att träffa barnen är ju en höjdare! Den insikten är nog den bästa av alla idag!
 
Nu ska jag samla ihop kroppsdelarna och försöka veckla ned dem i sängen. Kanske ska passa på att besöka toan medan man kan sätta sig ned som folk... Rejäl träningvärk i benen och bålen brukar ju innebära att man inte kan sänka sig långsamt utan får finna sig i att dunsa ner rumpan! Kan blir morgondagens bekymmer! Ikväll ska jag inte ha några fler utan bara gå och lägga mig. Känner mig - trots träningsvärken - i alla fall otroligt nöjd med att jag kommit igång med träningen! "He ska ju kännes!"
#1 - - Oskar och Lisa :

ååh suuuper snygga! :D