Snålblåst...

Skön promenad! Åtminstone de få metrar som vi gick på gatan mellan husen där det var lä.... Fy vilken hurvig snålblåst ute! Inte skönt! Jag tror att vi är fler som längtar efter våren och solen!

Jag menar, hur kul ser det ut? När solen inte är framme heller så blir det lite tragiskt tycker jag.

Övergivet... Mjölkbordet behöver definitivt omges av lite grönska!

Men vi promenerade i alla fall - trots att det var svårt att klä sig mot kylan. Enda sättet att få upp värmen var att gå fortare! Och gå in på ett par affärer på Solbacken! Haha!

Den här Melodifestivalskyltningen såg också lite ledsam ut idag... Kändes inte som nåt större party!

Men det är kul när man hittar nåt bra! Det här badrumsskåpet var både billigt och snyggt! Passar perfekt på er lilltoa Oskar och Lisa! Vad tror ni? Har ni tur kan ni också få mannen i spegeln på köpet... Han är bra med en borrfluga!

Det här bordet och stolarna skulle också bli fint i ert kök om ni vill ha lite nytt. Det mesta var på halva priset så nu är det tid för lite fynd! Ja, vi harvade på en stund innan vi gick hem. Mest nöjd var jag dock över en ram till Mys teckning och tulpaner:


Viiiita! Jättefin och lite mer ovanlig sort! Ja, det blev lite vårkänslor i alla fall innan dagen var slut.

Annars har det mest varit tvätt, matshopping och annat nödvändigt. Ja, förutom TV:n då! Ikväll började ju den danska serien "Brottet" om igen. De är otroligt bra på serier och vi följer också "Dicte" på måndagar. Eller gillar man dem bara för att det är nya människor och lite annorlunda intriger? Jag vet inte.


Klart annorlunda är också serien "House of Cards" som vi börjat se på Netflix. Väldigt bra om politik och maktspel med Kevin Spacey och Robin Wright! Se den!

Slutligen vill jag bara säga att det inte löns skicka förfrågningar till mig om spel och andra applikationer på Facebook. Jag vill inte ha dem och raderar alltid. Tycker heller inte att min födelsedag behöver påminnas om på annat sätt än Facebook - det räcker gott. Skulle någon missa att gratulera så gör det inget heller! Jag verkar ju fylla år i alla fall och har aldrig gjort särskilt stor affär av det!

Nu tror jag att det blir sängen! Har en lista på mail och fix som måste göras imorrn och det känns bra att kanske vara utvilad en måndag morgon! Syyynes!