Skrot?

Om jag hann mycket igår så blev det väl desto mindre idag... Fattar inte var den här dagen tog vägen? Jag har påbörjat massor med saker men inte gjort klart nåt... Joo, det har jag ju - men det känns inte så. Kan bero på att jag varvat jobb med andra saker här hemma. Åkt iväg med skrot (mig själv?) till återvinningen, handlat lite och lagat mat å sånt.
 
Åsså har jag ju tränat igen... Förvånade? Och vägt mig! Eftersom jag tränar 4-5 gånger varje vecka så förväntar man sig i alla fall att något lite ska ha förändrats... Nääääeeee... Där sket jag en lök! Haha! Exakt samma resultat som förra veckan. Jag får nog snart skrota hela projektet. Nej, skämt åsido mår jag och sover bättre och det får kanske räcka. Kan också vara någon där uppe som tycker att jag inte ska förhäva mig...

Roligaste kommentaren efter träningen fick jag i alla fall igår när jag passerade receptionsdisken på 360 efter Indoor walking-passet. Jag sätter ju gärna glasögonen på skallen då och då och när håret är blött så blir ju glasen av förklarliga skäl lite immiga:
 
"Vad har du gjort?" sa killen i receptionen. "Har du tagit dyk-cert?" Hahaha! Ja, det kan man kanske tro men jag förklarade att jag hade svettats och att det inte borde vara så sensationellt på ett gym... Får kanske skrota glasögonen under passen men jag tycker ju att det är kul att se ända fram till den som leder också!


Nåja, det som ska skrotas är väl kanske själva maten men det är något jag har väldigt svårt att vara utan. Gjorde en pizza med bacon, lök och tomater innan jag åkte iväg så nu har jag äntligen ätit middag! Gött! Nej, det kanske inte var den ultimata maten men ibland får man äta något mindre nyttigt också!

Hur som helst så ska jag skrota ner mig i soffan nu och se kvällens avsnitt av "Skrotarna" där det idag händer grejer! Jag håller också tal till folket tror jag - om det nu inte är bortklippt och skrotat! Haha! Barnkanalen 19.20 eller svt play!