Rädda hjärtat!

Idag är det ju alla hjärtans dag och för min del så började den väldigt bra med kaffe på sängen, blommor och choklad. Men om man får en god present så måste man väl smaka på den också? Joo, jag tänkte väl nästan det!

Mmm... Tur som attan att jag tränade hårt eftersom det slank ner ett par efter middagen! Väldigt goooda! Ja, jag har faktiskt karaktär - men jag tycker också om att njuta av livet! Svår balansgång...


Fick också en bukett vita ranunkler! Älskar vita blommor!

Något som är mindre bra på Alla Hjärtans Dag är väl resultatet i hockeyn... Skellefteå möter HV71 borta och jag är rädd för att det finns engagerade supporters vars hjärtan bankar hårt när vi fortfarande ligger under med 0-3... Till er säger jag bara: Andas djupt! Meningen med den här dagen är att känna kärlek och inte att få infarkt! Ett hjärta kan vara bra att ha även imorrn! Nu blir det ett serieavsnitt när matchen är slut och sedan ska jag lägga mig och läsa text. Man vill ju gärna kunna den imorrn...
 
Sov gott alla hjärtan!