Mot Götet igen!

Uppe med tuppen utan att ens behöva ställa väckaren! Jag visste väl att jag skulle göra något roligt! :) Sitter just nu på Arlanda och väntar på anslutningsflyget till Göteborg där jag ska vara på en konferens OCH träffa Emilia OCH shoppa! Perfekt kombo om ni frågar mig! Dessutom har jag världens bästa Anna som resesällskap och det bådar gott! Vi har verkligen hittat varandra och det är så kul!



Maken fick skjutsa mig till Lasarettsvägen för att ta flygbussen som envisas med att sluta gå från Morö Backe... Och jag var på alerten direkt!


Fick även kliva på planet och här är vi på väg i det allra ljuvligaste vädret! Under gårdagen tänkte jag nästan att det var höst och att jag borde packa kappa, långbxor och annat praktiskt. Tur att jag gav upp och insåg att det ju är sommar fortfarande!

Och flygresan gick bra? Jodå! Förutom när Anna skulle till att stretcha nackmusklerna...


Hon är smal - men tar plats...  Haha!
 

Och på Arlanda hittade jag... mig själv! Att jag ser så glad ut beror kansk på att jag just hade hittat och besökt toaletterna... Haha! 

Nu fördriver vi tiden fram till 15.00 då vårt anslutningsflyg till Göteborg ska gå. Jag brukar aldrig boka med så här lång väntetid men det fanns inga andra möjligheter idag... Och vi har ju varandra! Och massor med saker att köpa och äta. Ja, man vill ju gärna stoppa i sig något nyttigt och det finns det tydligen gott om här:
 
Kaaaaaaakor och bullar i mängder! Nääe, vi gick inte hit utan åt istället en god lunch! På Max... Haha! Den här helgen kommer inte att bli den bästa ur hälsosynpunkt om vi börjar så här. Tur att jag har med mig träningskläderna!

Nu ska jag umgås lite efter en stunds jobbande! Vi ses i Götet!