Beware!

Ja, vi kom oss även med nästa plan! Otroligt va? Och precis när vi hade satt oss och kabinpersonalen börjat göra klart för start så kom värsta hällregnet! Det öste ner! Från noll till hundra på ungefär lika många tiondelar! Men vi blev inte oroliga!
 

Inte alls! Haha! Ja, man har faktiskt inte roligare än man gör sig! Vi blev mer förskräckta över säkerhetsgenomgången när flygvärdinnan knappt kunde uttala engelska ord... Packad eller helt okunnig? Vi vet fortfarande inte men "cabin crew" lät mer som "hägin schru" om ni förstår vad jag menar...


Framme i centrum! Genade genom Nordstan för att komma till hotellet och passerade Emilias nya butik som var sååååå fin! De hade ju nyöppning precis innan hon gick på semester och jag förstår att hon kommer att trivas!

Efter en kort repa på stan (Fyndade en kofta för 129:-. Ja, vad ska man göra när de ger bort saker?) så hamnde vi på Kungsgrillen (eller vad den nu heter). Perfekt lagom fin restaurang med chilliga soffor! OCH eluttag så att man kan ladda telefonen! Haha! 


Modernt värre! Man får in en iPad med menyn! Lätt att uppdatera och inga tryckkostnader! Smart!


Vi valde en Kungsburgare... med rostad vitlökspotatis, örtaioli och senapssås och god tomatröra och gooood kalvfärsburgare och gott hembakt bröd! Ja, vad ska man säga? Gott som fanken! 

Sedan gjorde jag dagens godaste gärning:
 

Anna har nu fått symboler på sin mobiltelefon... Glada gubbor och gummor och allt vad det är... Hon är... LYCKLIG! Haha! Ja, hon skrev ett meddelande till mig direkt:

Men va fan... Är det så här det ska fortsätta ska jag förbaske mig ta bort appen! Haha!

Åhhhhhhh! Nu föreslår hon att jag ska sätta in en kul kofigur när jag skriver om kalvfärs... Men ge dig! Ja, det kan hon fetglömma!
 
Vi är kanske lite hårda med varandra men vill väl och skrattar mycket! Har det med andra ord väldigt, väldigt bra och är väldigt, väldigt mätta... Så nu ska vi bara chilla i sängen med wordfeud och en bra bok så att vi är utvilade inför morgondagen som ska ägnas åt shopping och kanske lite sol!

(NEJ! Ingen bild av nån sol!)