Pirrigt!

Vaknade med ett ryck redan 05.25! Insåg att det var lördag och att jag skulle få somna om... men då går inte det! Började fundera på allt jag måste hinna göra innan jag ska åka bort på måndag - och när man väl börjat fundera är det kört! Bara att stiga upp! Därför har jag suttit och skrivit, samlat ihop allt diktmaterial, monterat i olika kapitel med lite bilder och gjort en färdig mapp med alla texter till pappa! Så skönt!

Jag visste ju att de skulle upp till stan för att uppvakta My och jag ville gärna skicka med dem nästan 100 sidor material (han har verkligen varit produktiv!) för korrekturläsning under veckan jag är borta. Han blev såååååå glad! Känns väldigt bra! Nu återstår bara fler bilder och ett vettigt sätt att ge ur dem på.

Hos My var det full rulle med kompisar, farfars, morfars, kompisar, mostrar, morbröder och faster! Och födelsedagsbarnet var också i toppform:
 
My Bergvall 4 år! Nu med egen cykel! Hon är verkligen en stor tjej nu!

Här hann jag få i mig en kalaslunch med lax och lite chokladtårta innan jag åkte hem och kände tröttheten komma smygande... Men nääääeee, jag kunde ju inte sova bort en bra lördag. Tog därför på mig träningskläderna och kastade mig ut! Trodde ju att jag skulle springa som en gasell med lite tårta i kroppen men det var tungt... Riktigt tungt! Trodde nästan att jag besegrat KOL-en men det går nog inte. Nåja, 40 minuters motionerande med två kilometers löpning får duga.


Jag och Skrållan har också haft besök av fina Anna idag och gått igenom våra resplaner! Skrållan vill gärna följa med men jag vet inte... Nån ska ju ta hand om Ulf också!

Nu är jag laddad till tänderna inför den första SM-finalen och ska ta plats i soffan! Det var ju jädrigt svårt att bli bjuden till en loge men ni får nya chanser när jag är tillbaka från Barcelona! Om vi inte redan har tagit SM-guld då? Det behövs väl egentligen bara 4 matcher?


Hoppas på lika mycket spelglädje och lika många gulsvarta mål idag som My satte igår! Nu köööööör vi!