Kontorsdag!

Ja, idag blir det inget lustfyllt inlägg om kreativt arbete... Har suttit klistrad vid sata-datorn hela dagen med ekonomi, informationsmaterial, bilder, och annat fix och trix inför föreställningen! Vi skulle naturligtvis ha behövt ha någon fler anställd men det är inte lätt att veta om man kan räkna hem en sådan tjänst. Just nu vet man ju inte ens om man får tillbaka så att vi klarar oss själva... Men utan risker så blir det inget och det här är ju precis vad vi vill hålla på med. Inte bara hålla på... Vi älskar det!
 
Därför ska jag inte beklaga mig! Jag jobbar med precis det jag vill tillsammans med precis den jag vill! Hur många har fått den möjligheten, eller rättare sagt, tagit den chansen? Men, som jag sagt tidigare, livet är ju bara här och nu! För att få något tillbaka måste man ta lite risker! Tack Åsa för att du delar den här dömmen med mig!
 
Avslutade kvällen med ett bra möte där vi bl a diskuterade ödmjukhet. Väldigt nyttigt att fundera över hur man reagerar på saker och ting! Sedan fyllde jag på kärleksförrådet och åkte förbi syrran! Då blir jag ju alltid glad!
 

Möttes av en barkbåt...


Men det var någon där bakom...


Finaste My!!! Nyduschad och så glad över att jag kom förbi! Här får man de allra goaste kramar man kan tänka sig! Kärlek!


Fick också titta på glasögonbågar som snygga syrran hade lånat hem! Jag tycker att de här var superfiiiina!!! Jag säger som mamma skulle ha sagt "Hon vart se klädd!"


Men det blev sovdags och jag lämnade fina tjejerna för att åka hem till lite mer jobb! Nu ska jag dock ge mig för idag och bra sätta mig i fåtöljen med några matcher Wordfeud och Ruzzle! Det ä precis vad jag behöver. Sen sängen! Imorrn blir det jobb och rep igen!
 
10 dagar kvar nu...