Inte kuuuul!

Ja, jag skrev ju igår om min enorma mättnadskänsla efter surströmmingen. Nu var det inte bara mättnad... 18 timmar har förflutit sedan mitt inlägg och de har spenderats i lika delar mellan sängen och toan... Då fattar ni! Usch! Jag kan säga att om någon planerar att bli magsjuk så slå inte till efter en surströmmingsmiddag... Kan väl summeras som dubbel olycka eller nåt!
 
Annars har det inte hänt så mycket idag. Det planerade genomdraget har vi skjutit på till måndag och helgen ska spenderas här hemma med skrivjobb inför nästa veckas uppdrag. Vi åker bl a till Stockholm för ett jobb och det ska bli väldigt intressant. Svårt ämne men det är bara att jobba på!
 
Dagens blogginlägg blir av hälsoskäl ganska kort och jag väljer att flytta mig till soffan en stund. Om ni undar hur jag mår så känner jag mig ungefär lika glad i magen som när jag fick se den här bilden på Facebook för ett par dagar sedan...
 

Vilken hädelse...