Back home!

Gooodmörning i ett mulet Stockholm! Kändes ändå helt OK att vakna utsövd i en skön säng tillsammans med någon man tycker om... Det är ju aldrig fel! Haha! Åsa säger t o m att jag heller inte snarkat nämnvärt! Lovely! Bettskenan funkar med andra ord helt perfekt! Den andra positiva upplevelsen är ju att äta hotellfrukost!


Här är jag på G! Vi hann dock inte torka håret. Frukosten serveras nämligen bara till 9.30 på vardagar... När sover folk egentligen? Haha!


Utsikten från frukostbordet var lite rörande. En naken kvinna och dagens lunch...?


På Arlanda kom nästa kris. Vi har känt av den hela tiden och tittat oss omkring för att utröna vad det var som saknades... Här kom vi fram till att det fattades ett tredje skratt... Därför kommer här en hälsning från oss båda (och bagagetaggen som var jättesvår att sätta fast): Mie!!! Vi saknar dig!!! Kram!


Väl hemma bläddrade jag igenom tidningen och ser då att Skellefteå står som värd för en stor konferens inom Bygglovssvängen! Imorrn kommer de också att få träffa oss då vi har fått uppdraget att hålla i och showa under middagen! Kul!

Ja, jag berättar ju det mesta här på bloggen och fnissade lite när jag såg den här bilden på Facebook. Är det så här vi kommer att bli när vi anfäktats av sociala medier fullt ut?


Haha!

Nu ska jag ladda om och iväg på träff med min hälsogrupp! Frigörande dans står på programmet! Återkommer väl om jag inte blir instängd...