4 dagar kvar...

Hoppla! Tiden går fort när man har roligt! Nu är det snart dags för premiär i Luuuuuuleå! Men fyra dagar... Kommer vi att hinna få ihop allt? Ja, vi hoppas det! Men om vi får tro Norran så har vi ju gott om tid kvar...
 
Kul med en notis på Kultursidan idag. Och roligt att den ligger under vinjetten "Humor" och inte "Revy". För det här äääääär en humorshow med mycket personliga inslag. Men premiären i Luleå råkade bli framflyttad en månad i texten... Den är och kommer att ske nu på fredag 28 september och inget annat!

Efter frukost åkte jag äntligen för att få min längtan tillfredsställd!!! Här på plats i i färg och slingor hos finaste Sara!

Och slutresultatet! Snyggt jobbat Sara! Jädrar så skönt!

Sedan hann jag hem en sväng och då kom farfars förbi på lite kaffe. De har en favoritplats på den röda bänken i köket. Ja, nu ser man kanske inte bänken men om ni hade sett den så hade den varit röd. Då vet ni.

Eftermiddagen har tillbringats på Nordanå tillsammans med Peter som meckat med teknik och jag med lite av varje. Ser fram emot morgondagen. Ikväll hängs ljuset och det börjar närma sig en färdig produktion. Imorrn blir det rep igen! Nu ska jag kanske slappa i soffan lite och lägga mig tidigt!