Wow!!!

Piteå levererade verkligen! Med besked! Vilken publik! Vilken kväll! Standing ovations! Helt magiskt! Kan man stapla så där många utrop på varandra? Ja, ikväll är det faktiskt nödvändigt! Jag är bara så lycklig och nöjd!
 
Men innan vi skulle börja anlände ännu en syster, Britt, och Peter lade direkt beslag på brudarna! Tusen Tack för all hjälp och fix med biljetter mm! Ni är helt suveräna! Och glada! Och trevliga! Och goooooa! Till föreställningen kom naturligtvis också sista syrran, Anita, och brorsan Lasse! De har en härlig sammanhållning!

Jag jobbade lite med sminket och efter ett tag såg jag ut som ett "gammluder" igen... Haha! Ja, scenljuset kräver lite extra! Jag tog bara en bild för att se hur det blev eftersom spegeln var upptagen men den fick komma med på bloggen. I seeee you... :)

Peter tog också bilder med "paddan" och gjorde snyggt vid reglarna! Här kör han ljudet och behöver numera inte fundera på vem som har vilken mygga! Eller så vill han bara kika på sina favoriter lite extra... Haha!


Samling i foajén för salladsmiddag som syrrorna naturligtvis hämtat! Gott som attan och en lite pirrig stämning innan föreställningen började på Åsas hemmaplan. Hon hade nog gruvat lite för att det inte skulle komma tillräckligt med folk men det hade hon inte behövt! Åh, vilken härlig publik! De var med på noterna från första stund och skrattade som tokiga!
 
Vi fick så mycket ovationer efter föreställningen och så mycket beröm att vi nog var nästan två meter långa innan vi åkte hem. Helt ljuvligt! Den endorfinkicken önskar jag att alla någon gång skulle få uppleva! Kul att alla tycker att vi sjunger så bra och att föreställningen är så tight! Jodå, detta kom både från skådisar och musiker i salongen!  Nöjd och glad måste jag avsluta med citatet som Åsas brorsa messade till henne. Kommentaren kom från en av deras bekanta på vägen hem:
 
"Dom där passar så bra ihop. De måste ha samma diagnos!"
 
Hahaha! Helt underbart! Inatt kommer jag att sova gott! När jag väl lyckats stanna av... :) Tack Piteå, vi ses imorrn igen!