Söndagsmys!

Det är härligt att gå och lägga sig en lördagkväll och veta att man får sova hur länge man vill nästa morgon! Fråga mig inte varför jag då vaknar före halv åtta?! Nåja, en timme och två koppar kaffe senare så sov jag igen... Myyyysigt! Och jag vaknade inte förrän Oskar och Lisa anlände för att vi skulle göra brunch tillsammans!


Det här är en syn jag inte kan få nog av! Jag gillar att de tar tag i saker och ting på en gång och att vi är flera som pysslar i köket!

Här gör Oskar amerikanska plättar, Lisa fixar grahamsscones och jag gör äggröra och bacon. Nice!

Sedan kommer det bästa! Själva ätningen!

Så här borde man ha det varje helgdag!


Eller så här... Amerikanska plättar med lönnsirap (eller vanlig sirap) är försvinnande gott! Man kan med fördel också pudra över lite florsocker men vi tyckte att det räckte så här.

Tack för att vi fick rå om er lite idag! Jag gillar verkligen att ha ungdomarna hemma! Helst alla - men Emilia får jag ju snart träffa i Göteborg! Hon har redan planerat in en brunch någonstans! Lovely! Nu är jag fortfarande lite seg och söndagsmysig. Funderar just nu på om jag ska sova ännu mera, läsa en bok eller gå ut och och ta en löprunda... Hmm... Lutar mest åt det sista faktiskt! Så nu får himlen stänga locket en stund!