Magisk dag i Umeå!

Vilken fantastisk dag! Vilken föreställning! Vilken publik! Ni förstår säkert att jag är överlycklig! När allt fungerar och publikkontakten blir så magiskt bra som ikväll då är det här den bästa drog som finns! Snacka om endorfiner! Alla var där för att ha roligt och Sagateatern var nästan fylld! Stående ovationer i slutet! Happy! Det här är den bästa produktion vi har gjort och vi känner oss så stolta och glada!

Några kommentarer från publiken:
"En sån otroligt bra föreställning! Jag torkade skrattårar många gånger. Så skönt att skratta!!! Rekommenderar dig som inte sett detta att fixa biljett till i morgon. Finns visst några biljetter kvar fortfarande. Jag lovar att ni får en härlig upplevelse. Tack Monica och Åsa för kvällens show!"

"Underbart att ta del av er energi och kreativitet!!!"

"Med finurlighet, finess och träffsäkerhet bjöd ni på skrattsalvor som dröjer sig kvar... Tusen tack!"

Man blir bara lycklig! Umeå levererar med andra ord också! Som det känns nu skulle vi kunna åka på en ännu längre turné till våren! Men vi tar det från början:


Här har vi just landat på Sagateatern och tagit plats i logen! Åsa kom ihåg iPaden som har en central plats i showen! Bra där! Sedan rann tiden ifrån oss och vi hann precis ut för att köpa mat i regnet innan publiken började strömma in!

Ja, man fick äta och sminka samtidigt - men det går det också!

Vi hade celebert besök idag! Jöggas vänner Bajern och Acke! Den senare är också fantastisk ljussättare på USTAB och en man som jag gärna anlitar till större jobb!

Han hade också med sig kärleken Malin Jonsson som är en av f d Spirella Girls! En otroligt bra sångerska! Ja, snygg också!

Och fina Johanna som gjort koreografin kom tillsammans med kusinen Lovisa! Vi har inte gjort precis som vi blivit tillsagda men Johanna var jättenöjd med våra prestationer! Tack för bra jobb!

Sedan avslutade vi kvällen på Bishops och jag tror inte att jag skrattat så mycket på länge! Bajern visade sig vara en riktig partyhöjare!!! En av de roligaste människor jag träffat på länge! Han kallade oss också för "småtjejerna" så ni förstår att han låg bra till! Haha!

Den här kvinnan fyllde 40 och blev också firad under föreställningen. Jag behöver kanske inte säga att hon var utklädd mot sin vilja... Färgstark!

Och mer historier... Här är han inne på "Napp in onga - nu kom plogbil'n"! Haha! En kanonkille helt enkelt!

Ja, det är Acke också! Vi hade så himla trevligt ikväll!

Och fina Malin anslöt också efter att ha promenerat hundarna i regnet... Det är såna här dagar när det vräker ner som man är glad över att bara ha katt! Jag och Peter avvek dock lite tidigare och på vägen hem i regnet passerade vi Frasses... Hur var det nu med traditioner? De är till för att upprepas va?

Jajamen! Ännu en gång blev jag bjuden på en nattlig burgare som vi avnjöt på vägen hem i regnet!


Om den smakade bra? Lika himmelsk som allt annat den här dagen!

Nu har jag sminkat av och ska krypa ner i sängen - så otroligt nöjd och glad över allt! Bara kärlek! Sov gott alla! Imorrn kör vi igen! Några biljetter kvar för den som inte hann dit ikväll. Välkomna!