Lite lätt bakis...

Idag obegränsad sovmorgon vilket naturligtvis betydde att jag vaknade kl 06.00! Hade varit bättre att vakna fem och ha en timme till sex! Hahahahaa! Jag är för rolig....NOT! Nej, skämt åsido snurrade jag på en timme och somnade sedan om till 12.00!!! Helt otroligt! Men jag behövde nog sova igen lite. De senaste veckorna har det varit sju dagar i veckan, dygnet runt, känns det som.  


Började med lite jobb direkt idag på min bloggplats! Tur att man fick hjälp när man satt där helt morgonrufsig! Nackdelen med att ha Skrållan som sekreterare är väl att när jag gick därifrån hade hon promenerat på tangentbordet och ändrat alla internetinställningar så menyerna var borta och ersatta med en sökning på EEEEEEEEE... Haha! Hon har en del kvar att lära...
 
Många tror att det jobbiga börjar nu med turnén men så är det inte. Nu har vi skapat och skrivit allt, gjort informationsmaterial, turnélagt, sålt, repat, koreograferat, byggt och producerat hela showen. Det som återstår är bara det glassiga och roliga spelandet! Jo, det kan förvisso också vara jobbigt men också såååååå otroligt roligt och upplyftande!!! Bara kärlek!


Ja, man kan nästan se att vi älskar det här! Idag fick jag också Oskars bilder och han har lyckats kanonbra! Igen! Ja, det ser ni ju själva!
 
Sedan blev det inte så mycket mer idag. Fick besök av finaste lillebror på middag och sedan åkte jag på Pilatesträning. Det kommer att kännas lite här och där imorrn... Bra! Jag behövde det verkligen eftersom förra veckan bev helt träningslös. Och så kan man ju inte ha det! Nu ska jag dricka kaffe och njuta av en ledig kväll. Eller sätta mig med lite ekonomijobb... Eller tvätta... Ja, det finns så mycket roligt man kan pyssla med! Tjolahopp!