Glädjande besked!

Ja, det blev mer träning än städning idag! Underbart väder betydde ju att jag fick sådan lust att springa idag och ikväll så blev det en extra träning med Anki som körde "bollträning" som förmodligen gör att man knappt kommer att kunna gå på fredag... Haha! Men det ska ju kännas...
 
Har också fått svar av Nyhléns som kommer att försöka ta in någon av korvarna på prov igen. Man får hålla ögonen öppna - åtminstone på ICA Maxi! Tack!
 
Hela hösten är ju fylld med jobb men jag började plötsligt längta efter varmare länder igen! Våren kommer att bli fylld av resor tror jag! Har ju sparat min present från familjen som är en gemensam resa till Rom och sedan vill man gärna åka med brudarna i "Christine Travels" igen! Imorrn kommer förresten våra tröjor så nu är det bara att boka! Och har vi tur blir det även en sväng till Kroatien! Jag gillar verkligen det landet!
 

Mmm... Längtar till varmare länder! Och faktiskt också efter tulpaner! Märklig kombo men det kom helt plötsligt!

Och medan jag känner mig så här positiv och nöjd så ska jag passa på att hänga tvätt i ren eufori! Då lär det väl snabbt gå över... Haha! Det blir en tidig kväll och mycket fix imorrn innan vi åker till Umeå på fredag! Ska bli såååååå roligt att spela igen!