Aktiv?

Oj, vad jag är i farten idag då! Not... Jag har inte ens bloggat. Är jag sjuk? Näääe... men lat! Har varit trött hela dagen och det tog lång tid innan jag ens klädde mig men då blev det till att testa nya understället och ge sig ut på en kombinerad gå/löprunda. Lika bra att svetta upp sig innan man duschar!
 

Otroligt fint väder ute! Gick halvtungt att springa men jag gjorde det i alla fall! Det är väl också det enda jag är riktigt nöjd med idag.
 
I övrigt har jag mekat på här hemma, gjort lasagne till middag, plockat bort lite saker, börjat stuva undan kläder och ser att vi fått en lapp i brevlådan där man kan skänka prylar och kläder till Litauen! Upphämtning på fredag! Bra initiativ där allt körs direkt till behövande där borta. Hoppas att svinnet är minimalt så att det man skickar kommer till de som verkligen ska ha det! Ska i alla fall göra i ordning en säck eller två. Bättre att hyllvärmarna kommer till användning hos någon annan.


Någon som känner igen detta? Man har ju ingen aning om vad som är seriöst och inte.

Det spelar väl ingen roll vad som händer med ens gamla saker - men om man valt att ge till behövande så vill man ju att det ska komma dem till godo! Det slår mig att maken inte kommer att vara hemma då så man kanske ska passa på att rensa bort sånt som han inte vet att han kommer att sakna... Hmm...

Nej, nu är det fotboll på TV, snart House och jag tror att jag ska fortsätta att sticka med mitt märkliga garn. Det var varken särskilt lätt eller kul - men jag har ju slutresultatet som målbild. Bara att sticka på! Önskar er alla en bra kväll!