Vardag...

Ja, det är helgdag och ledigt men för mig blev det en återgång till vardagen då det gäller att komma ifatt efter resan. Imorrn ska jag renskriva en massa idéer och räknar med att den dagen går åt i ett nafs! Jag ska också lämna in bilen för att laga kofångaren och passa min tid för massage vilket ska bli jätteskönt! 

Det är svårt att hålla samma nivå på bildmaterialet här hemma. Jag har plockat, packat upp, handlat och tvättat och det blir liksom inte samma bildmässiga "dragare"... Jag får istället passa på att skryta upp blomlådan som maken gjort medans jag var borta:


Fiiin! Han har t o m köpt hem penséer så nu är det bara att plantera!


Solen var på sitt allra bästa humör även här idag så det blev en timme i solen på baksidan också! Man kan ju inte bara stöka...


Jag tyckte att flaggan från Filip & Fredriks show passade bra som en illustration till det slappa livet i uterummet!


Maken rengjorde också grillen så det var bara att börja förbereda maten!


Grillade kyckling och till denna åt vi bara sallad med fetaost. Det räcker faktiskt! Och nu ska jag ut på en promenad innan vi ska testa favoritgodiset från Spanien: Fikonrulle med getost! Mums!

Ha en bra kväll alla!