SPYC & MYS!

Ja, det blev en hel del gjort igår. Allt utom möjligen att blogga igen... Det hanns liksom inte med! Men jag hann i alla fall boka en fin lägenhet i Dubrovnik inför vår resa dit!


Utsikten från terassen var inte fel! Det ser också ut som om vi bor lite högt vilket bådar gott inför promenaderna! Haha!

Igår kväll var det ju också dags för ett SPYC-pass! Det hade jag verkligen sett fram emot! Jag har ju kört egen träning och Indoor Walking men det här är en genomkörare för kroppen som jag gillar. Ja, i stunden är det bitvis en plåga men det är smällar man får, och vill, ta! Igår fick vi dock fint besök:


Kicki hade med sig en av sina hundar och hennes tre valpar... Hur söta som helst! 


Ja, det slutade ju med att alla låg på golvet... :)


Man kan inte låta bli att ta upp dem och gosa lite! Här har Lisbeth lagt beslag på en ovanlig, sobelfärgad valp!


Den här söta tiken ville gärna provsmaka mina byxor! Sööööt!


Och Anki är ju en stoooooor djurvän med egen Chihuahua. Hon hade nog gärna tagit med alla hem med de mindre var redan sålda... Någon kommer att bli lycklig! 

Sedan slutade Anki vara så där timid och snäll... Herregud vilket tabatapass vi fick oss igår! Jag svettades floder, blev kallad atlet (haha!) och känner att träningsvärken är där den ska i benen idag! Det funkade Anki! :) Efter träningen åkte jag till syrran för att sova över. Hon åkte till Stockholm tidigt imorse och jag och My skulle vakna senare och åka till förskolan. Men om man vaknat halv sex och sedan krupit ned i storsängen med en så go' unge så somnar man om! Gott! Och länge! Klockan var nästan halv åtta innan jag slog upp mina ljusblå och ser att jag är ensam i sängen... Ahhhh!

Men det söta barnet satt stilla i soffan och hade just stigit upp. "Du snarkade" var det första hon sa... Haha! Ja, hon skrattade också och tyckte att det var kul att jag var där så vi bestämde oss för att inte stressa till förskolan utan äta frukost och mysa en stund innan! Härligt!


Mackor med leverpastej och gurka smakade bra till yoghurten!

   
   
Och så pratade hon sju stugor fulla... Det blir aldrig långtråkigt! Nu har jag skjutsat iväg henne och ska jobba hemma innan det är dags att hämta och äta middag!

Det blev förresten gott om djur på bloggen idag eftersom en av ekorrarna som bor här tog plats i den "hamlade" (blev det rätt?) pilen på framsidan. Mitt tele räckte inte till för att man skulle se vad det var den egentligen hade i munnen men jag fick faktiskt gå ut på bron och prata ganska länge innan den avvek. Men den kände väl igen mig. Vi bor ju här båda två!


Ekorrn' satt i pilen!

Nu ska det drickas mer kaffe och jobbas! Ha en fin dag i solen ni som kan!