På't igen!

"Ont ska med ont fördrivas" heter det ju. På senare år har jag faktiskt bytt ut denna devis mot "Ont ska med gott fördrivas". För visst är det generellt bättre att göra gott? Och om det är någon som beter sig som en skitstövel så är det väl bättre att ge en kram än en utskällning? Åtminstone om man vill ha någon fortsatt relation...

Men nu var det inte relationer jag tänkte på idag. Det var träningsvärk... Jag har försökt fördriva den med en mil på motionscykeln och lite efterföljande övningar. Det känns sådär... Mer ont än gott skulle jag vilja säga just nu. Skulle behöva någon som masserade min bakdel och maken tipsade mig om att gå till någon granne... Haha!!!

Idag har jag jobbat, pratat med trevliga människor och bollat affisch med "Wiking" i Göteborg som ska färdigställa den. Kommer att bli väldigt bra och snart kan jag publicera både den och höstens turné här på bloggen! Kul! I Skellefteå ska vi spela den precis som vi gjorde med Julgalet - mat och show - vilket var supertrevligt, väldigt uppskattat och väldigt utsålt! Pass på från slutet av november! Biljetterna släpper vi nog redan augusti/september.

Fick också en flashback till (från?) resan idag när Mie skickade denna bild till mig och Åsa:


Fint att få denna med texten "Miss You!" Nu längtar vi jättemycket efter att ses alla tre igen! We miss you too Mie! :)

Denna återblick föranledde mig att ännu en gång titta igenom alla bilder från resan. Det finns en del kassa sådana... Återkommer med ett inlägg senare ikväll! Nu måste jag ta en dusch!

I'll be back! Som vanligt! :)