Jooohååårrrrda!

Det går åt rätt håll! Har haft en riktigt bra jobbdag med både pappersarbete, planering, möten och ekonomi. Skönt att ha flyt ibland! Träningsvärken har dock varit omfattande även idag men skam den som ger sig. Jag tog tag i mig själv och åkte iväg på "Indoor walking" ikväll. Lika bra att försöka träna bort den! Och jag tror kanske att det går!


Så här svettiga och fina var jag och Lisa Renberg som är en så positiv och härlig ledare för passet! Hon tycker att jag är så glad hela tiden och jag tycker att hon gör mig glad. Därför är vi glada! :) Jag är ju nästan alltid glad och fick även frågan av Bosse Fuhrman om varför? Mitt svar blev: "Varför inte?"

Jag saknade däremot mina flickor Sonia och Maggan! Var var ni ikväll? Och Hasse som alltid kommenterar att jag fuskar i uppförsbackarna - du var inte ens där! Och jag gav järnet ikväll! Så det så! Mest glad var jag nog faktiskt för att jag orkade... Haha!

Men när jag kom ned i omklädningsrummet så såg jag något jag inte sett tidigare. Som ett hot stod den där, rakt fram när man kommer in. Nej, det var inte en man inne på damernas. Det var värre...

 
En våååååååg! Men nej, jag testade inte. Jag ville gärna fortsätta att vara nöjd med mig själv! :)

Och väl hemma så var det bara att starta grillen! Jag hade marinerat kött innan jag åkte och maken tog hand om potatis, sallad och haloumiosten. Ett teamwork som smakade hur gott som helst! Jag glömde ta bild men jag var bara så hungrig!

Medan jag grillade så såg jag också att snön verkligen har försvunnit de senaste dagarna. Jag nästan längtar efter att kratta gräsmattan (som dock är full med mossa) och att vara ute på kvällarna och stöka. Det är också väldigt tillfredsställande! Och snön tinar i märkliga mönster:


En dödskalle? Eller så har jag bara livlig fantasi... Och det har jag ju!

Nej, nu är man mätt och ytterst belåten! Blir en stund i TV-soffan och så ska jag börja med Jussi Adler-Olsens senaste svensköversatta bok! Längtar! Ser också fram emot att ha på mig det söta smycket som jag fick av syrran när hon kom hem från Stockholm:


Ett limegrönt äpple i kedja från "Fröken söt"! Bara förpackningen är ju väldigt gullig men klubban måste jag ge bort till maken eftersom jag försöker att vara lite sockerfri. Jag skriver lite eftersom jag med all säkerhet kommer att fuska endera dan... Man kan inte vara bra på allt!

Nu tackar jag för idag och ser fram emot en bra fredag! Har bokat massage och det kommer jag garanterat behöva efter den här träningsveckan! Joooohåååårda!