Tråkigt väder - glad show!

Dogfuckingweather... Inte riktigt så kul att gå ut och plantera blommor... Alltså slipper jag!


Låter jorden vila ännu en dag...

Men jag gläder mig för en gång skull åt regnet eftersom vi ser fram emot en mer frodig gräsmatta efter gödslingen. Framförallt en gräsmatta med mer gräs...


Tycker ni inte att den ser lite grönare ut? Det skulle ju vara snabbverkande...

Annars har det verkligen inte blivit mycket gjort. Har spelat lite, läst och dolat omkring här hemma - inte gjort något jag är nöjd med. Hittills! Jag har ju en tendens att vara segare på förmiddagen så det kanske kommer! Men jag är ju i och för sig nöjd med att jag ibland också vilar. Kände dock träningssuget pocka på så jag har avverkat en mil på cykeln, gjort övningar och duschat! Nu är jag redo att möta dagen men då är klockan snart tre... Haha!

Vi spanade vidare på djurlivet på förmiddagen och då upptäckte maken en av ekorrens ungar:


En jättebra bild... Finn fem fel... Eller en ekorre! Den var ganska långt bort och jag har fortfarande inte torkat fönstren. Lär inte bli idag heller.

Men jag är glad ändå! Sitter och knåpar på en önskelista som min familj bett om. Inte lätt att fylla år och bestämma sig för vad det är man vill ha. Jag behöver ju ingenting och vill egentligen bara vara med familjen, resa och göra roliga upplevelser! Som att köpa blomjord och kolla på ekorrar... Haha! Nej, lite mer upplyftande ska det väl bli. Har ni bra idéer så får ni gärna kommentera!

En sak jag önskar mig är naturligtvis att hösten produktion blir lyckad! Det är ju något jag verkligen brinner för! Därför ska ni äntligen få se vår alldeles nya affisch som just nu ligger på tryckeriet!


Den här gången har vi faktiskt vågar sätta oss själva i centrum! Figurerna ser lite missnöjda ut men de kommer att dyka upp! Var så säkra! Wiking har gjort layouten och vi är supernöjda! Jag kunde kanske ha undvikit att luta mig bakåt och därigenom se lite smalare ut - men va fanken, det här är ju jag!

Den här kommer ni garanterat att få se fler gånger eftersom det är mitt stora projekt just nu! Turnén är nästan spikad och vi börjar i Luleå 28, 29 september. Sedan blir det Umeå 5, 6 oktober, Piteå 12, 13 oktober, Sundsvall 14, 15 november och slutligen Skellefteå 23, 24, 30 november och 1, 7, 8, 14, 15 december! Sparar det bästa till sist! :) Arvidsjaur, Boden och någon fler ort är också på G men inte klart. Undertiteln är som det står "Manligt - Kvinnligt - Mänskligt" men produktionen går också under namnet "Because we're worth it!". Roligt ska det bli! Det hoppas i alla fall vi! :)
#1 - - Maria:

Den här gången måste jag se Men´s Night. Vill inte missa det.Jag killar också att kika på djurlivet utanför, ekorren är ju söt,Vi har en hare här ute i stugan, den nobbar mina salladsblad och morötter som jag lagt ut, men rackarns om jag sätter sallad för att själv äta, då duger den..Ha en bra (blöt) dag!