Sommartid och vårsol!

Vilken häääärlig dag! Jag kan ju inte säga att jag steg upp tidigt eftersom klockan nu är framflyttad men det är ändå sååå härligt att gå ut och känna att solen strålar sådär underbart! Love it! Sommartid och vårsol är en oslagbar kombination!


Eller vad säger ni?

Jodå, förutom att vara glad så är jag ensam hemma eftersom maken jobbar. Då brukar jag pula omkring lite här hemma och göra saker som jag inte pysslar med annars - som städningen av garderoberna. Men jag känner mig inte riktigt hågad att vara inomhus idag så jag funderar istället på en låååång eftermiddagspromenad vilket känns bättre rent vädermässigt! Garderoberna är ju kvar när jag kommer tillbaka!

Imorrn blir det inomhusträning igen eftersom jag anmält mig och ett par kompisar till "Indoor Walking" ännu en gång. Vår favorit-tränings-fröken är ju bortrest så då måste man hitta på något annat när det blir måndagkväll! Jag har fortfarande en plats kvar 18.45 om det är någon som känner sig hågad att följa med? Hör bara av er! Jag har 10-kort och då kostar det bara 87:- (ord är 120:-). Häng på!

Men nu lyser solen, låt vara bakom några skruttiga moln, men ändå! Därför går vi uuuuut! Ha en fin söndag alla!