Norrsken!

Läste på Facebook att det var ett vackert norrsken över Skellefteå men just då skulle jag se slutet av "Morden i Midsomer" så jag blev lite försenad. När jag väl kom ut var det inte särskilt mycket kvar och jag racklade också ett tag med inställningarna på kameran innan jag kom igång. Till slut hade jag lyckats ställa in bländare och tid och t o m tagit stöd på makens bil här ute. Förväntade mig ett magert resultat men blev ändå överraskad:


I mitten på alla bilder är det en pinne! Bilantennen! Hahahahahaha!!! Jag är en såååååå lysande fotograf! Hahahaha! Ja, det är tur att jag har humor och inga större prestationskrav när det gäller bilder.

Nåja, ett gott skratt mår man bara bra av och det gladde mig också att makens nya kamera var bättre än min! Han är nöjd och då är jag också det! Nu blir det sängen för min del och förkylningen känns som den håller på att avta. Tre dagars träningsuppehåll känns inte bra men imorrn drar det igång igen! Härligt! Man blir lite beroende faktiskt! En hektisk vecka väntar så det gäller att hålla sig iform!

Njut av livet och var snälla med er själva!

#1 - - Ola T:

Jag såg inte något norrsken, tyvärr. Varken på din bild eller i verkligheten. Men apropå foto – du är lysande på att plåta.Även utan att använda blixt. Ha en god sovande natt.